تاریخ: ۱۳:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۷

تفهیم نیوز :طي مراسمي عمليات اجرايي احداث سي و سومين مدرسه “مهرنوين” در روستاي طالب بيگي شهرستان سروستان استان فارس آغاز شد. به گزارش تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم که با حضور جمعي از مديران ارشد بانک اقتصادنوين و مسئولان کشوري و استاني برگزار شد؛ رسول خردمند، سرپرست شعب […]

تفهیم نیوز :طي مراسمي عمليات اجرايي احداث سي و سومين مدرسه “مهرنوين” در روستاي طالب بيگي شهرستان سروستان استان فارس آغاز شد.

به گزارش تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم که با حضور جمعي از مديران ارشد بانک اقتصادنوين و مسئولان کشوري و استاني برگزار شد؛ رسول خردمند، سرپرست شعب منطقه جنوب اين بانک با اشاره به افتخارات و اقدامات بانک اقتصادنوين در آباداني ايران و خدمت گزاري به مردم مناطق کمتر برخوردار گفت: بانک اقتصادنوين علاوه بر ايفاي رسالت اقتصادي اش، نگاه ويژه اي به مسئوليت‌هاي اجتماعي به ويژه در حوزه مدرسه سازي دارد و تاکنون اقدامات قابل توجهي در ساخت مدارس و توسعه فضاهاي آموزشي در مناطق مختلف ايران انجام داده است.

خردمند با ابراز اميدواري از آباداني و برخورداري هر چه زودتر اين مناطق گفت: در سال‌هاي اخير شاهد بروز استعدادهاي خوبي در اين مناطق بوده‌ايم و بانک اقتصادنوين خرسند است که توانسته قدم کوچکي در شکوفايي اين استعدادها در مناطق محروم بردارد.

در اين مراسم کاظم خادمي، رئيس آموزش و پرورش شهرستان سروستان نيز با قدرداني از اقدامات بانک اقتصادنوين در انجام کار خير مدرسه سازي در کشور گفت: نگاه به سوابق مدرسه سازي بانک اقتصادنوين نشان از اهتمام ويژه و مثال زدني اين بانک در اين امر خير دارد و مطمئنا اقدامات اين بانک در اذهان مردم اين مناطق باقي خواهد ماند.

در ادامه اين مراسم، سينايي، نماينده سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان فارس، ضمن قدرداني از مسئولان بانک اقتصادنوين، بر اهميت ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي توسط سازمان‌ها و بنگاه‌هاي مالي تاکيد کرد و افزود: يکي از راه‌هاي توسعه و آباداني کشور، مدرسه سازي در مناطق محروم است که خوشبختانه در ساليان اخير شاهد اقدامات قابل تقديري از سوي بنگاه‌هاي اقتصادي در اين زمينه بوده‌ايم.

گفتني است مدرسه شش کلاسه “مهرنوين” روستاي طالب بيگي شهرستان سروستان استان فارس با مشارکت بانک اقتصادنوين و سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور در زميني به مساحت دو هزار متر مربع و با زيربناي ۵۸۰ متر فضاي آموزشي احداث مي‌شود و طبق برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده در سال تحصيلي ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آماده بهره‌برداري خواهد شد.

پاسخی بگذارید