عضو هيأت‌رئيسه كميسيون صنايع و معادن مجلس:
تاریخ: ۱۵:۴۰ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

تفهیم نیوز:عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهيدات سايپا در زمينه فروش فوري، موجب كوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات اين گروه شده است. به گزارش سایپانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدجواد حسيني‌كيا افزود: اعمال تسهيلات بر روي محصولات، باقي‌ماندن يك‌ساله سند خودرو در رهن سايپا در كنار وجود محدوديت‌ها […]

تفهیم نیوز:عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهيدات سايپا در زمينه فروش فوري، موجب كوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات اين گروه شده است.

به گزارش سایپانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدجواد حسيني‌كيا افزود: اعمال تسهيلات بر روي محصولات، باقي‌ماندن يك‌ساله سند خودرو در رهن سايپا در كنار وجود محدوديت‌ها براي كد ملي و سن خريداران و همچنين رعايت برخي الزامات ديگر در زمينه رعايت موقعيت جغرافيايي، دست دلالان و سودجويان را در بازار محصولات سايپا كوتاه كرد و التهاب بازار خودرو را از بين برد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: با تدابیر تيم مديران كنوني سايپا، در حال حاضر شاهد ثبات نسبی خوبی هستیم و امیدواریم روند به کارگیری تدابیر موثر، مداوم باشد.

حسینی‌کیا گفت: اعمال تسهیلات ۴، ۵ و ۱۰ میلیون تومانی در فروش‌های سایپا باعث می شود خودرو تا یک‌سال پس از فروش در رهن باقی مانده و امکان فروش آن بلافاصله پس از خرید از بين برود و موجب کاهش انگیزه دلالان برای حضور در بازار محصولات اين خودروساز شود.

وي گفت: تمامی اقدامات انجام شده از جمله افزایش عرضه و فراهم شدن امکان ثبت نام و خرید خودروهای تولیدی در وب سایت فروش اینترنتی سايپا بدون بروز مشکلات قبلی، اقدامات خوب و موثر اين خودروساز محسوب مي‌شوند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس افزود: مجلس بايد قوانين مربوط به پرداخت ماليات خريداران و فروشندگان خودرو را مدنظر قرار دهد تا انگيزه واسطه‌ها براي خريد از خودروسازان و فروش محصولات در بازار با قيمت‌هاي بالاتر از بين برود.

پاسخی بگذارید