تاریخ: ۱۵:۲۱ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۶

تفهیم نیوز:ستاد ملی رویداد اکسپوی ۲۰۲۰ دبی صبح امروز در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نشستی با حضور سرکنسول ایران در دبی، رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی برگزار کرد. به گزارش تفهیم نیوزصبح امروز شنبه ۶ مهر نشست ستاد ملی اکسپوی ۲۰۲۰ دبی در شرکت […]

تفهیم نیوز:ستاد ملی رویداد اکسپوی ۲۰۲۰ دبی صبح امروز در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نشستی با حضور سرکنسول ایران در دبی، رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی برگزار کرد.

به گزارش تفهیم نیوزصبح امروز شنبه ۶ مهر نشست ستاد ملی اکسپوی ۲۰۲۰ دبی در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با حضور علیرضا بهرامی سرکنسول ایران در دبی، حمید زاد بوم رئیس سازمان توسعه تجارت و بهمن حسین زاده کمیسر ژنرال جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و تعدادی از اعضای ستاد ملی اکسپوی دبی برگزار شد.
بهرامی در این نشست به تشریح جزئیات روابط اقتصادی و سیاسی ایران و امارات پرداخت و گفت: از این رویداد می توان بهره های فرهنگی و سیاسی فراوان برد و ایران هراسی ایجاد شده از سوی دشمنان در منطقه و جهان را کمرنگ کرد.
سرکنسول ایران در دبی در نهایت بر همکاری این دفتر، شورای بازرگانی ایران در دبی و نهادهای ایرانی موجود در امارات با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران بر حضور قوی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی تاکید کرد.
در ادامه این نشست، حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت نیز بر ضرورت برنامه ریزی ویژه به منظور محتوایی که قرار است از سوی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی ارایه شود تاکید کرد و گفت: باید از این فرصت برای معرفی یک برند ملی به جهانیان بهره مند شویم زیرا این تنها فرصتی است که هر ۵ سال برای معرفی ایران در ابعاد مختلف به دنیا ایجاد می شود.
بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست از حضور خاص استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و فعالان عرصه نانو در پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی خبر داد.
کمیسر ژنرال جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی تاکید کرد: تلاش می شود پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی به گونه ای طراحی شده که بازدید کننده با حضور در مساحت ۲۰۱۴ متری این غرفه احساس کند در ایران حضور یافته و چنان تشویق شود که از همان جا برای سفر به ایران اقدام کند.
وی به بازدید ۲۵ میلیون نفر از این رویداد در طول ۶ ماه برگزاری آن اشاره کرد و گفت: از این فرصت برای برپایی جلسات B2B میان تجار ایرانی و بازدید کنندگان استفاده می شود تا به توسعه تجارت و صادرات ایران منجر شود.
حسین زاده در پایان با یادآوری همکاری نهادهای مختلف با ستاد ملی اکسپوی ۲۰۲۰ دبی، افزود: از این رویداد به منظور ایجاد تحرکات علمی در کشور و برندسازی ایران در جهان بهره خواهیم برد.
گفتنی است، اکسپوی ۲۰۲۰ دبی اولین اکسپو در خاورمیانه است که از ۲۹ مهر ۱۳۹۹ مطابق با ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز می شود و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ مطابق با ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای مهم خاورمیانه در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی در پاویون ویژه خود میزبان بازدید کنندگان است.

پاسخی بگذارید