تاریخ: ۹:۱۸ :: ۱۳۹۸/۰۷/۱۷

تفهیم نیوز:بانک ملی ایران در راستای حمایت از ایجاد فرصت های شغلی پایدار و سیاست های اشتغال زایی دولت، بیش از یک هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات در برنامه اشتغال فراگیر از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه پرداخت کرده است.   به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک ، بالغ بر […]

تفهیم نیوز:بانک ملی ایران در راستای حمایت از ایجاد فرصت های شغلی پایدار و سیاست های اشتغال زایی دولت، بیش از یک هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات در برنامه اشتغال فراگیر از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه پرداخت کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک ، بالغ بر شش هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در یک هزار و ۲۷۴ فقره از آغاز سال ۱۳۹۷ تاکنون به برنامه اشتغال فراگیر (تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کشور) با هدف افزایش اشتغال اختصاص داده است.

همچنین ۲۱ فقره تسهیلات ریالی از محل منابع داخلی به ارزش شش هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال در حوزه‌ احداث مجموعه خدماتی و درمانی، نیروگاه، پارک آبی، صنایع نساجی، کویل آلیاژهای آلومینیومی، احداث نیروگاه برق مقیاس کوچک گازی، احداث مجتمع اقامتی توریستی و خدمات بانکرینگ (سوخت رسانی دریایی)، تولید انواع مکمل های دارویی، تولید کابل برق و… مصوب شده است.

واگذاری ۲۸۲ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از محل قانون بودجه سال ۹۶ طرح های ملی و استانی برای ۱۶۸ هزار و ۵۱۶ پیمانکار، واگذاری ۳۹۰ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال از این اسناد از محل قانون بودجه سال ۹۷ برای ۱۷۲ هزار و ۴۳۲ پیمانکار و واگذاری ۱۴ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال از اسناد خزانه اسلامی برای ۳۵۳ پیمانکار از دیگر اقدامات بانک ملی ایران بوده است.

پاسخی بگذارید