نايب رئيس كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در بازديد از ايران خودرو:
تاریخ: ۱۴:۱۱ :: ۱۳۹۸/۰۹/۰۵

تفهیم نیوز:طراحي و توليد سه محصول جديد ايران‌خودرو مطابق با سلايق مصرف‌كنندگان و استانداردهاي روز توسط جوانان نخبه كشور در شرايط محدوديت‌هاي بين‌المللي ستودني است. به گزارش تفهیم نیوزبه نقل از ايكوپرس- امير خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در خانه ملت با اشاره به حمايت مجلس شوراي اسلامي از طراحي و توليد خودروهاي با […]

تفهیم نیوز:طراحي و توليد سه محصول جديد ايران‌خودرو مطابق با سلايق مصرف‌كنندگان و استانداردهاي روز توسط جوانان نخبه كشور در شرايط محدوديت‌هاي بين‌المللي ستودني است.

به گزارش تفهیم نیوزبه نقل از ايكوپرس- امير خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در خانه ملت با اشاره به حمايت مجلس شوراي اسلامي از طراحي و توليد خودروهاي با كيفيت و در شان ايرانيان، خاطرنشان كرد: توليد خودروي با كيفيت و قابل رقابت در بازارهاي بين المللي از انتظارات مجلس شوراي اسلامي از خودروسازان است.
وي افزود: جهاد خودكفايي توليد قطعات پيشرفته كه در ايران خودرو با تيم جديد مديريتي اين خودروساز نهادينه شده بايد استمرار داشته باشد و مجلس آماده هرگونه همكاري در تامين نقديندگي مورد نياز طرح جهاد خودكفايي است.
نايب رئيس كميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: با رفع تحريم‌ها نبايد سياست خودكفايي در توليد قطعات و محصول تغيير كند و يكي از راه‌هاي مصون‌سازي اقتصاد و صنعت خودروي كشور تداوم اين سياست است.
وي افزود : ‌همان‌گونه كه در صنعت موشكي به خودكفايي رسيده‌ايم خودروسازان كشور از توان فني و مهندسي صنايع دفاعي كشور براي بومي سازي قطعات پيشرفته خودرو استفاده كنند، ايران خودرو در اين زمينه گام‌هاي تازه‌اي براي همكاري با صنايع دفاعي كشور برداشته است.
نايب رئيس كميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: بايد باور كنيم كه اگر قطعه‌سازان قدرت‌مند و متخصص داشته باشيم، مي‌توانيم خودروي با كيفيت و قابل عرضه در بازارهاي بين‌المللي توليد كنيم، بنابراين خودروسازان بايد تامين كنندگان و سازندگان را از نظر طراحي و مهندسي تقويت كنند.

پاسخی بگذارید