تاریخ: ۱۲:۲۲ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۷

تفهیم نیوز: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از افتتاح ۹ پروژه سرمایه گذاری با حضور «مرتضی بانک» مشاور رییس جمهور در این منطقه خبر داد. به گزارش تفهیم نیوز محسن نریمان گفت: همزمان با سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ارس، چهار پروژه در بخش صنایع، سه […]

تفهیم نیوز: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از افتتاح ۹ پروژه سرمایه گذاری با حضور «مرتضی بانک» مشاور رییس جمهور در این منطقه خبر داد.

به گزارش تفهیم نیوز محسن نریمان گفت: همزمان با سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ارس، چهار پروژه در بخش صنایع، سه پروژه در بخش کشاورزی و دو پروژه در بخش گردشگری افتتاح می‌شود.
نریمان افزود: مجموع سرمایه گذاری در بخش صنایع هزار و ۹۱ میلیارد ریال، ۲۵۳ میلیارد ریال در بخش کشاورزی و ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش گردشگری است.
وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۲۲۵ نفر به مجموع اشتغالزایی در منطقه افزوده می‌شود، گفت: اشتغالزایی در بخش صنایع ۸۹ نفر، در بخش کشاورزی ۱۲۴ نفر و ۱۲ نفر در بخش گردشگری است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: در ۶ ماه نخست امسال، ۹۹ طرح سرمایه گذاری داخلی و خارجی با دو هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و ۲۰۸ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، خدماتی و تجاری در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسیده است.
نریمان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های موجود، صادرات از ارس در نیمه نخست امسال ۶۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت و تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت از شرکت‌های واردکننده برای تغییر فعالیت در بخش تولید و صادرات، گام‌های موثری در تحقق اهداف رونق تولید برداریم.

پاسخی بگذارید