تاریخ: ۱۴:۴۲ :: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

تفهیم نیوز:بانک کشاورزی در بیست و دومین سال رتبه بندي ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، جایگاه مناسب خود را حفظ کرد و پس از ارزیابی های اطلاعات سال مالی ۱۳۹۷ در رده بیست و یکم قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، هدف از این رتبه بندی سالانه ، توليد اطلاعات در مورد بنگاه هاي […]

تفهیم نیوز:بانک کشاورزی در بیست و دومین سال رتبه بندي ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، جایگاه مناسب خود را حفظ کرد و پس از ارزیابی های اطلاعات سال مالی ۱۳۹۷ در رده بیست و یکم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، هدف از این رتبه بندی سالانه ، توليد اطلاعات در مورد بنگاه هاي اقتصادي كشور و شفاف سازی فضای کسب و کار، رتبه بندی شركت ها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی و گسترش رقابت بين بنگاه های اقتصادی کشور است و طی آن ، ۵۰۰ شرکت بزرگ توليدي ، خدماتي ، بيمه اي، سرمايه گذاري و بانك هاي شركت كننده در اين رتبه بندي از لحاظ «میزان فروش و درآمد عملیاتی» براساس ۳۲ شاخص از جمله شاخص هاي اندازه و رشد شركت، شاخص هاي سودآوري و عملكرد، شاخص هاي صادرات ، شاخص هاي بهره وري، شاخص هاي نقدينگي، شاخص هاي بدهي و شاخص هاي بازار، مقایسه و رتبه بندی مي شوند.

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی علاوه بر کسب جایگاه کلی بیست و یکم بر اساس میزان فروش و درآمد ، در ارزیابی میزان دارایی ، رتبه چهارم را کسب کرد.

پاسخی بگذارید