تاریخ: ۱۵:۰۸ :: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

تفهیم نیوز:سي‌و‏ششمين مدرسه بانک اقتصادنوين در روستاي زلزله‌زده بيجرلو استان آذربايجان شرقي احداث مي‌شودکلنگ احداث سي‌وششمين مدرسه “بانک اقتصادنوين” در روستاي زلزله‌زده بيجرلو در بخش ترکمنچاي از توابع شهرستان ميانه استان آذربايجان شرقي به زمين زده شد. به گزارش تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ در پي وقوع زلزله در آبان ماه سال […]

تفهیم نیوز:سي‌و‏ششمين مدرسه بانک اقتصادنوين در روستاي زلزله‌زده بيجرلو استان آذربايجان شرقي احداث مي‌شودکلنگ احداث سي‌وششمين مدرسه “بانک اقتصادنوين” در روستاي زلزله‌زده بيجرلو در بخش ترکمنچاي از توابع شهرستان ميانه استان آذربايجان شرقي به زمين زده شد.

به گزارش تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ در پي وقوع زلزله در آبان ماه سال ۱۳۹۸ در استان آذربايجان شرقي بانک اقتصادنوين با هدف ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود و با هماهنگي سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور احداث يک مدرسه در روستاي زلزله‌زده بيجرلو از توابع شهرستان ميانه را تقبل کرد. در آيين کلنگ‌‌زني اين مدرسه که با حضور جمعي از مقامات و مسئولان کشوري و استاني، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالي اين روستا برگزار شد، سعيد صالح‌ودادي سرپرست شعب منطقه شمال‏غرب اين بانک با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در حوزه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گفت: بانک اقتصادنوين مشارکت در امور خير و انسان‌دوستانه را وظيفه خود مي‌داند و در همين راستا تاکنون در احداث ۳۶ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است که از اين تعداد ۱۲ مدرسه در منطقه شمال‌غرب کشور افتتاح شده است.
در ادامه اين مراسم مشايخي، فرماندار ميانه ضمن تشکر از اقدامات بانک اقتصادنوين در حوزه مدرسه‌سازي از حضور بانک‌ها در جمع خيرين مدرسه‌ساز در سال‌هاي اخير ابراز خوشحالي کرد.
گفتني است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوين روستاي بيجرلو با ۳۰۰ مترمربع محوطه و ۱۳۲ مترمربع زيربنا ساخته و تجهيز خواهد شد.

پاسخی بگذارید