تاریخ: ۱۲:۳۰ :: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

تفهیم نیوز:مجمع فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور ۹۴.۸۱ درصد از سهامداران صبح امروز برگزار شد. جعفر ربیعی مدیر عامل این شرکت در جمع سهامداران با بیان اینکه میزان دارایی و قیمت سهام را معادل ٧ میلیارد دلار است،گفت:هلدینگ خلیج فارس پیشنهاد افزایش سرمایه ۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی را به سازمان […]

تفهیم نیوز:مجمع فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور ۹۴.۸۱ درصد از سهامداران صبح امروز برگزار شد.
جعفر ربیعی مدیر عامل این شرکت در جمع سهامداران با بیان اینکه میزان دارایی و قیمت سهام را معادل ٧ میلیارد دلار است،گفت:هلدینگ خلیج فارس پیشنهاد افزایش سرمایه ۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی را به سازمان بورس ارائه داد که ۶۵۰ میلیارد تومان آن مورد موافقت قرار نگرفت.بنابراین افزایش سرمایه هلدینگ ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.
ربیعی افزود: دو هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان سهم افزایش سرمایه در شرکت های تابعه است، دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هم صرف دارایی‌ها در شرکت‌های تابعه می شود و ۸۲۰ میلیارد تومان هم برای پرداخت بدهی‌های شرکت در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: طی یازده ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته علیرغم کمبود خوراک و تحریم‌ها میزان تولید افزایش یافته و تا پایان سال به ١٠٣ درصد برنامه خواهیم رسید.
ربیعی گفت:پرونده شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به‌عنوان پروژه بزرگ پالایشگاه گازی کشور امسال بسته خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد:درصد پیشرفت پتروشیمی هنگام از ٤١درصد به ٧٥درصد، پتروشیمی آپادانا از ٢٦درصد به ٤١درصد، پتروشیمی لردگان از ٧٥درصد به ٩١درصد و پتروشیمی ایلام نیز از ٨٧درصد به ٩٦درصد رسیده است.
وی اظهار کرد:تولید محصولات پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به ۱۱ ماه سال گذشته علی‌رغم کمبود خوراک و مشکلات تحریمی افزایش یافته و تا پایان سال جاری به ۱۰۳ درصد از اهداف پیش‌بینی شده، می‌رسیم.
ربیعی افزود:با افتتاح پالایشگاه گاز بیدبلند، پتروشیمی ایلام و لردگان در سال جاری ۳.۸ میلیارد یورو و ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی این مجموعه ۶ میلیون تن افزایش می‌یابد.

پاسخی بگذارید