1. مدیرعامل پتروشیمی کارون در کنفرانس مجازی عنوان کرد:افزایش تولید روزانه ۱۰۰هزار تن آب‌ژاول در شرایط بحران
تاریخ: ۱۴:۴۶ :: ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

تفهیم نیوز:نشست خبری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون با محوریت “تامین آب ژاول در جهت کمک به بهبود و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا “برگزار شد.   علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون با حضور در این نشست خبری اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری کرونا در کشور پتروشیمی کارون به دنبال راهکاری برای شرایط بحرانی […]

تفهیم نیوز:نشست خبری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون با محوریت “تامین آب ژاول در جهت کمک به بهبود و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا “برگزار شد.

  علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون با حضور در این نشست خبری اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری کرونا در کشور پتروشیمی کارون به دنبال راهکاری برای شرایط بحرانی بود.

وی ادامه داد: “آب ژاول” محصولی فرعی که به عنوان ماده گندزدا استفاده می‌شد با تشکیل کارگروه و استفاده از نظرات متخصصین به تولید گسترده رسید.

صدیقی زاده تصریح کرد: در تولید محصول چند نکته باید در نظر گرفته می‌شد، ارزان بودن و قابلیت حمل و نقل که بعد از اعلام پتانسیل تولید توسط این شرکت، ستاد بحران کشور از این طرح استقبال کرد.

وی در خصوص میزان تولید گفت: از روزی بیست هزار تن به صد هزار تن افزایش تولید صورت گرفته، از میزان ۱۳۰۰ تن غلیظ شده (معادل ۱۳ میلیون لیتر رقیق شده)، ۱۰ میلیون لیتر به استان خوزستان و سه میلیون لیتر به سایر استان‌ها تخصیص یافته است.

مدیرعامل پتروشیمی کارون خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی برای تحویل به هیچ نهادی وجود داشته و بنا بر نحوه درخواست، انواع بسته بندی صورت گرفته و ارسال خواهد شد، اما وسیله حمل و نقل برای جابجایی آب‌ژاول در جنوب محدود بوده و برعهده متقاضی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تولید محصول تاثیری بر محصولات اصلی و حاشیه سود شرکت ندارد خاطر نشان کرد: سودآوری در این موضوع برای شرکت اصلا مهم نبوده و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این اقدامات صورت گرفته است.

مدیرعامل پتروشیمی کارون زمان شروع توزیع تاکنون را ۱۳ روز اعلام کرد و افزود: تا کنون دو و نیم میلیون لیتر آب ژاول رقیق شده به زندان‌های تهران، فارس و خوزستان ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۷ استان کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، گیلان، لرستان، تهران، خراسان متقاضی این محصول بوده اند.

صدیقی زاده در پایان به تیم پشتیبانی سفارش این محصول اشاره داشت و گفت: دو تیم در تهران و جنوب به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ثبت درخواست متقاضیان هستند و “رضا خان نژاد” با شماره تلفن ۰۹۳۵۶۱۳۲۰۴۳ پاسخگو خواهد بود.

 

پاسخی بگذارید

سپه
پگاه
گردشگری
فولاد نی ریز
تامین اجتماعی
اینده