تاریخ: ۱۴:۳۶ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۴

به گزارش تفهیم نیوزازروابط عمومی شرکت یادمان بردیا، این شرکت موفق شد طی شش ماهه دوم سال گذشته نزدیک به ۳۷۰۰ تن کالای کشاورزی و فرآوری غذایی به خارج از کشور صادر کند. شرکت یادمان بردیا که فعالیت اقتصادی خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرده ، در طی سال های فعالیت خود حضور گسترده […]

شرکت یادمان بردیا که فعالیت اقتصادی خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرده ، در طی سال های فعالیت خود حضور گسترده ای در بازار صادرات کشور داشته است.
این شرکت طی شش ماهه دوم سال ۱۳۹۸ موفق شد نزدیک به ۳۰۰ تن کیوی به کشورهای روسیه و هند صادرات داشته باشد. همچنین صادرات ۵۱۶ تن سیب درختی به کشورهای روسیه و افغانستان از دیگر فعالیت های این شرکت در صادرات محصولات کشاورزی بود.صادرات ۲۶۵ تن خرمای مضافتی به کشورهای هند و روسیه توسط این شرکت صورت گرفت. همچنین شرکت یادمان بردیا از مهر ماه تا انتهای اسفند سال ۱۳۹۸ موفق شد ۲۴۸ تن محصولات سیفی، خشکبار و صنایع تبدیلی را از کشور به مقاصدی نظیر روسیه ، قطر ، افغانستان، ترکیه، هند و عراق صادر کند.
یکی از بزرگترین پروژه های شرکت یادمان بردیا در بازه زمانی فوق واردات موقت ۳۰۰۰ تن گندم از کشور روسیه و فرآوری آن به آرد در کارخانه های داخل کشور و صادرات این محصول به کشور عراق و افغانستان بود. در این پروژه بزرگ نزدیک به ۱۱۵ نفر در کارخانجات آرد مشغول به کار شدند. ۲۶۰ تریلی کار حمل و نقل گندم ها از بندر به کارخانه و آرد به عراق را بر عهده داشتند و یک فروند کشتی نیز گندم وارداتی از روسیه به ایران را انتقال داد.
توزیع ۵۴ تن محصولات پروتئینی و ۱۰۲ تن کالای اساسی ، صنایع تبدیلی میوه (سیب ، انار ، کیوی ،هندوانه ، پرتغال) و خشکبار در بازار داخلی و تعاونی ها نیز از جمله دیگر فعالیتهای این شرکت در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۸ بود.
گفتنی است شرکت یادمان بردیا در طول فعالیت خود همواره سعی بر تامین محصولات باغی و کشاورزی از تولیدکنندگان اصلی در مناطق محروم و ایجاد ارتباط آنان با بازار صادرات جهانی داشته است. این مشرکت با وجود هزینه بربودن و و وجود چالش های فراوان به دلیل نبود زیر ساخت ها محصول نهایی را با بهترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت در بازار جهانی عرضه کرده است.
خاطرنشان می سازد شرکت یادمان بردیا با بازاریابی مناسب، توجه جدی به بسته بندی و توسعه بازار هدف در سال ۱۳۹۹ رونق بیشتر صادرات و به دنبال آن جهش تولید را دنبال می کند

پاسخی بگذارید