تاریخ: ۱۴:۱۰ :: ۱۳۹۹/۰۳/۱۲

تفهیم نیوز:۱۲ درصد از سهام زرماکارون پس از اصلاحاتی که این شرکت در کدال انجام داد، هم اکنون در اولویت عرضه در بازار سرمایه قراردارد. به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز، محسن امینی مدیر عامل و عضو هیات مدیره زرماکارون گفت: زرماکارون یکی از شرکت‌های تولیدی ما است که بناست به زودی ۱۲درصد از سهام […]

تفهیم نیوز:۱۲ درصد از سهام زرماکارون پس از اصلاحاتی که این شرکت در کدال انجام داد، هم اکنون در اولویت عرضه در بازار سرمایه قراردارد.
به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز، محسن امینی مدیر عامل و عضو هیات مدیره زرماکارون گفت: زرماکارون یکی از شرکت‌های تولیدی ما است که بناست به زودی ۱۲درصد از سهام آن در بورس عرضه شود. البته پس از زرماکارون بنا داریم دیگر شرکت های گروه صنعتی زر هم به ترتیب وارد بازار سرمایه شوند.

مدیرعامل شرکت زر ماکارون گفت: افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در عرضه اولیه شد چرا که این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد که باید اطلاعاتی نسبت به آن اصلاح می‌شد پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد.

محسن امینی با بیان اینکه تمام محصولات این شرکت صادرات محور است، گفت سیاست ما صادرات به کشورهای دوردست است و صادرات به کشورهای همسایه را فرصت می‌دانیم و نه افتخار.
وی درباره احتمال افزایش سرمایه در شرکت زر اظهار داشت: این موضوع در مجمع مطرح می‌شود و اگر مورد موافقت قرار گرفت نسبت به افزایش سرمایه اقدام می‌کنیم.
امینی در مورد تعویق عرضه اولیه غزر در بازار دوم بورس تهران گفت: افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در عرضه اولیه شد چرا که این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد که باید اطلاعاتی نسبت به آن اصلاح می‌شد پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اعلام زمان عرضه اولیه گفت: زمان مجدد عرضه اولیه نماد غزر را بورس باید تعیین کند.
وی درباره میزان بازدهی سرمایه در عرضه اولیه اظهار داشت: سود هر سهم۱۴۳ تومان خواهد بود و پس از عرضه اولیه مجمع تشکیل می‌شود بنابراین سود در عرضه اولیه که چند روز آینده خواهد بود به تمام سهامداران تعلق می‌گیرد.
امینی درباره افزایش قیمت ماکارونی در بازار گفت:‌ هنوز هم ماکارونی در سبد غذایی ارزان‌ترین کالا برای خانواده پنج نفره است و قیمت حال حاضر ماکارونی قیمت بالایی نیست و هنوز کف قیمت را رعایت کردیم.
وی با اشاره به تامین ماشین آلات به روز از اروپا در شرایط تحریم اظهار داشت: در هر شرایطی توانستیم نیازهای خط تولید را تامین و صادرات خود را ادامه دهیم به طوری که حتی برای ادامه و افزایش صادرات برند محصول را هم تغییر می‌دهیم.
امینی افزود: در حال حاضر ۵۰ میلیارد تومان از سهام شرکت را در قالب سهام ترجیهی به تعدادی از کارکنان به صورت رایگان ارائه کرده‌ایم.
وی ادامه داد: محصول دیگری که در گروه صنعتی زر تولید می‌شود با نام زر فروکتوز قرار است بعد از زرماکارون در بورس عرضه شود.
امینی خاطر نشان کرد: گروه صنعتی زر که هم اکنون در زمینه واردات غلات و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی، حمل و نقل ریلی و جاده ای کشور، تولید آرد و صنعت پاستا و… فعال است، تولید، اشتغالزایی و صادرات را سرلوحه کار خود قرار داده است.
وی افزود: از نظر ما صادرات به کشورهای همسایه تنها یک فرصت بوده و هدف اصلی صادرات محصولات ما به کشورهایی است که می‌توان پا به پای برندهای خارجی رقابت کرده و توانمندی‌های کشورمان را به رخ دنیا بکشیم.
مدیرعامل زرماکارون یادآور شد: در حال حاضر به ۸۰ کشور صادرات مستقیم و غیرمستقیم داریم.
وی همچنین با اشاره به اینکه رقیب جدی ما در منطقه کشور ترکیه است، گفت: در بحث صادرات، همواره فرهنگ کشورها را مدنظر قرار داده و در تولید و عرضه به این موضوع توجه زیادی داریم. بطوریکه ممکن است یک محصول برای یک کشور خاص، طراحی و تولید شود.
امینی در ادامه تاکید کرد: در بحث اشتغالزایی، ظرف چندماه آینده خط تولید کارخانه زرکام با توان تولید شیرینی و شکلات در گروه صنعتی زر راه اندازی خواهد شد که با این رویکرد، اشتغالزایی ۵هزارنفر در کشور را شاهد خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: هم اکنون ما پیشرفته ترین دانش روز دنیا را از قلب تحریم‌ها یعنی اروپا به کشور آورده‌ایم و با همین تکنولوژی به روز و پیشرفته با قدرت به تولید خود ادامه می‌دهیم.

پاسخی بگذارید