بازدید رضا صالح‌احمدی از شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی؛
تاریخ: ۱۲:۲۳ :: ۱۳۹۹/۰۳/۱۹

تفهیم نیوز:مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان، ضمن بازدید از شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی، تاکید کرد: با اتکا به تولید داخلی و اعتماد به نیروهای متخصص، توانسته‌ایم محصولات پتروشیمی خوزستان را جایگزین محصولات مشابه وارداتی کنیم. به گزارش روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، رضا صالح‌احمدی پس از حضور در شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی و از بخش‌های مختلف، گفت: […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان، ضمن بازدید از شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی، تاکید کرد: با اتکا به تولید داخلی و اعتماد به نیروهای متخصص، توانسته‌ایم محصولات پتروشیمی خوزستان را جایگزین محصولات مشابه وارداتی کنیم.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، رضا صالح‌احمدی پس از حضور در شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی و از بخش‌های مختلف، گفت: تعامل دوسویه این دو شرکت جهت تامین مواد اولیه داخلی و بی نیازی از واردات تا رسیدن به خودکفائی کامل از واردات رزین های اپوکسی، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دو طرف در تولیدات خود بوده است.
وی تصریح کرد: با اتکا به تولید داخلی و اعتماد به نیروهای متخصص، توانسته‌ایم محصولات پتروشیمی خوزستان را جایگزین محصولات وارداتی کنیم.
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در این بازدید که با همراهی تیم فنی واحد رزین اپوکسی پتروشیمی خوزستان صورت گرفت به بررسی ابعاد فنی مصرف رزین اپوکسی پودری و خواص مکانیکی آن در تولید رنگ‌های پودری در شرایط آزمایشگاهی پرداخت.
صالح احمدی، افزود: شرکت پتروشیمی خوزستان در سال‌های اخیر همزمان با ارتقا کیفیت محصولات مطابق با استانداردهای بین‌المللی اقدام به تولید محصولات متنوع در گریدهای مختلف منطبق با نیاز شرکت‌های تولید داخلی کرده است و رزین اپوکسی پودری نیز یکی از این دستاوردها است که در صنایع مختلف کاربرد دارد و نیاز شرکت‌های تولیدی را به واردات این محصول مرتفع می‌سازد.
فرامرز باریکانی مدیر عامل گروه صنعتی تولیدی پکاشیمی نیز استفاده از فارغ التحصیلان نخبه دانشگاه‌ها، بهبود مستمر فرآیندها و توسعه سبد محصولات را رمز برتری این شرکت نسبت سایر رقبای داخلی دانست و خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه از منابع داخلی و رسیدن به خودکفائی در سال جهش تولید از اهداف پیش روی این شرکت است.
گفتنی است شرکت پکاشیمی با هدف تولید انواع پوشش های صنعتی در سال ۱۳۷۴ تاسیس و با تولید بیش از هشتصد نوع محصول و دوازده خط تولید و برنامه‌ریزی و مدیریت و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های تولید رنگ‌های پودری، بزرگترین تولیدکننده این محصولات در منطقه به شمار می‌رود.

پاسخی بگذارید