به منظور از سر گرفتن پروازها صورت مي گيرد
تاریخ: ۱۳:۵۰ :: ۱۳۹۹/۰۳/۲۴

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، به منظور از سر گرفتن پروازها و نیز ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاهها از مسافرین نظرسنجی مي شود. سازمان هواپیمایی کشوری با هدف حفظ سلامت مسافرین هوایی و تداوم پروازها و لزوم رعایت مقررات بهداشتی توسط کلیه ذینفعان به نظرسنجی از مسافرین پروازها […]

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، به منظور از سر گرفتن پروازها و نیز ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاهها از مسافرین نظرسنجی مي شود.

سازمان هواپیمایی کشوری با هدف حفظ سلامت مسافرین هوایی و تداوم پروازها و لزوم رعایت مقررات بهداشتی توسط کلیه ذینفعان به نظرسنجی از مسافرین پروازها اقدام كرده است.

این اقدام طی تدوین و انتشار کارت نظرسنجی از مسافرین و تعبیه آن در صندلی‌های کلیه پروازها صورت می‌گیرد و روند این نظرسنجی بدین صورت است که مسافر با اسکن QRکد روی کارت توسط گوشی هوشمند یا استفاده از لینک درج شده روی کارت وارد صفحه مخصوص نظرسنجی در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری می‌شود و فرم نظرسنجی را تکمیل مي كند.

گفتني است پس از صحه سنجي تاثير بسزايي در نحوه بازرسي ها داشته و مسافران با تكميل اين پرسشنامه سازمان هواپيمايي كشوري را در نظارت هاي موثرتر بر فعاليت هاي شركت هاي هواپيمايي و فرودگاههاي كشور با هدف انجام پروازهاي ايمن و سلامت ياري خواهند كرد.

پاسخی بگذارید