تاریخ: ۱۲:۰۶ :: ۱۳۹۹/۰۳/۲۷

تفهیم نیوز:شهردار منطقه ۷ از بازگشایی ایستگاه های تندرستی با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در دو بخش آقايان و بانوان در راستای تقویت ورزش های عمومی در سطح بوستان هاي منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعيت بوجود آمده در خصوص […]

تفهیم نیوز:شهردار منطقه ۷ از بازگشایی ایستگاه های تندرستی با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در دو بخش آقايان و بانوان در راستای تقویت ورزش های عمومی در سطح بوستان هاي منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعيت بوجود آمده در خصوص ويروس کووید-۱۹ و بر اساس مصوبه ستاد ملي مبارزه با کرونا مبني بر آغاز فعاليت ايستگاه هاي تندرستي، ۲۰ ايستگاه فعاليت بدني زير نظر مربيان مجرب ورزش صبحگاهي آماده خدمت رساني به شهروندان هستند.

وی توسعه ورزش های عمومی و حفظ سلامت شهروندان را از مهمترین اهداف ایستگاه های تندرستی برشمرد و گفت: كليه بوستان ها در سطح منطقه جهت فاصله گذاري اجتماعي علامت گذاري شده و در تمامي ايستگاه های فعال تست تب سنجي و پالس اكسيمتري (سنجش ميزان اكسيژن خون و تعداد ضربان قلب) به منظور غربالگري شهروندان انجام می شود.

شهردار منطقه ۷ به طرح غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: تمامی موارد و پروتکل های بهداشتي جهت برپایي ايستگاه از جمله رعايت حداقل فاصله ممکن بين ورزشكاران و رعايت تمامی پروتكل هاي بهداشتي به مربيان ابلاغ و مربيان و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند.

پاسخی بگذارید