مدیرعامل سازمان بنادر:
تاریخ: ۱۵:۰۰ :: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
۶۶ کشتی مسافری برای سفرهای نوروزی آماده شده است

تفهیم نیوز:مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: ۶۶ کشتی مسافری با ظرفیت هفت هزار و ۳۲۲ صندلی در بنادر کشور آماده جابجایی مسافران نوروزی است. به گزارش تفهیم نیوز، «محمد راستاد» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تمام بنادر جنوبی کشور برای آغاز سفرهای نوروزی آماده شده است و ۶۵ کشتی خودروبر با ظرفیت […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: ۶۶ کشتی مسافری با ظرفیت هفت هزار و ۳۲۲ صندلی در بنادر کشور آماده جابجایی مسافران نوروزی است.
به گزارش تفهیم نیوز، «محمد راستاد» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تمام بنادر جنوبی کشور برای آغاز سفرهای نوروزی آماده شده است و ۶۵ کشتی خودروبر با ظرفیت ۲ هزار و ۸۸۰ خودرو نیز برای حمل خودروهای مسافران و ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر آماده سازی شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مهمترین بندر برای سفرهای دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس است که در این ایام ۴۲ کشتی مسافری با ظرفیت چهار هزار و ۲۳۲ صندلی برای انجام این سفرها آماده سازی شده است.
وی گفت: از این بندر ۳۵ کشتی خودرو بر با ظرفیت حمل یک هزار و ۵۰۰ خودرو و هفت هزار و ۵۰۰ مسافر نیز آماده خدمت رسانی هستند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: علاوه بر شناورهای مسافری در بنادر جنوب کشور سه هزار و ۶۲۸ فروند قایق تفریحی در سواحل شمال و هشت هزار و ۶۰۶ فروند قایق تفریحی در سواحل جنوبی در ایام تعطیلات نوروزی مورد استفاده گردشگران قرار خواهد گرفت.
وی گفت: بنادر کشور برای انجام سفرهای دریایی در ایام نوروز آماده شده است و سال گذشته بیش از ۱۶ میلیون نفر سفر دریایی در ایران انجام داده اند و سامانه اضطرار دریایی با شماره ۱۵۵۰ به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مورد نیاز به هموطنان است.
وی گفت: ۲۱ فروند شناور ناجی، ۶ فروند بالگرد، یک فروند هواپیما و یک فروند هاور کرافت آماده امدادرسانی برای نیازهای احتمالی امداد و نجات در بنادر جنوبی هستند و با هماهنگی سایر ارگان های دریایی نیز قرار است در عملیات جستجو و نجات احتمالی در دریا از امکانات این دستگاه های اجرایی نیز استفاده شود.
وی از فروش سامانه تهیه بلیط اینترنتی دریایی خبر داد و گفت: هموطنان می توانند با مراجعه به این سامانه بلیط های مورد نیاز خود در مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس را به صورت اینترنتی خریداری کنند تا در زمان تردد از اسکله های مسافری در بندرعباس شاهد ازدحام مسافران نباشیم.

پاسخی بگذارید