تاریخ: ۱۳:۰۶ :: ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

تفهیم نیوز:مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، با دستور جلسه استماع و بررسی گزارش سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه۹۸ و تصویب صورت های مالی، امروز سه شنبه ۱۰ تیرماه برگزار و۲۵۰ ریال سود به ازای هر سهم مصوب و تقسیم شد. به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و […]

تفهیم نیوز:مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، با دستور جلسه استماع و بررسی گزارش سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه۹۸ و تصویب صورت های مالی، امروز سه شنبه ۱۰ تیرماه برگزار و۲۵۰ ریال سود به ازای هر سهم مصوب و تقسیم شد.
به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مجمع که با حضور۷/۸۹ درصدی سهامداران شامل نمایندگان دولت، سهامداران عمده، سازمان خصوصی سازی، هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و نماینده سازمان بورس برگزار شد، پس از بررسی ترازنامه شرکت و بررسی گزارش سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۸ ، صورتهای مالی شرکت به تصویب رسید.

همچنین بر اساس این گزارش ، سازمان حسابرسی کل کشور به عنوان حسابرس وبازرس قانونی شرکت انتخاب و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیر الانتشار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد .

پاسخی بگذارید