تاریخ: ۱۴:۲۶ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۲

تفهیم نیوز:مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با استقبال حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و تنی چند از مسوولین سازمان و جزیره از طریق اسکله شهید ذاکری وارد جزیره قشم شد. به گزارش تفهیم […]

تفهیم نیوز:مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با استقبال حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و تنی چند از مسوولین سازمان و جزیره از طریق اسکله شهید ذاکری وارد جزیره قشم شد.

به گزارش تفهیم نیوزبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور کشور صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریورماه) در راس هیاتی با هدف بازدید از پروژه های حوزه نفت، انرژی و شیلات و حضور در آیین کلنگ زنی چند طرح عمرانی منطقه آزاد قشم از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه شد.

حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حجت الاسلام و المسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در اسکله شهید ذاکری قشم به استقبال مشاور رئیس جمهور رفتند.

سینا محمودی کودک هنرمند قشمی نیز در این مراسم با اعطای دسته گل و اجرای اشعار زیبا و پوشش محلی خود، ضمن ارج نهادن به آیین ها و آداب کهن و سنتی جزیره قشم مهمانان را مورد استقبال گرم خود قرار دادند.

طبق برنامه از پیش تعیین شده حضور و بازدید دکتر بانک و هیات همراه از منطقه آزاد قشم، یک روز به طول می انجامد.

پاسخی بگذارید