تاریخ: ۱۵:۲۲ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۵

تفهیم نیوز،طرح انضباط شهری و جمع آوری سدمعبر کنندگان صنفی، سیار و بساط گستر در خیابان شهرداری با همکاری یگان حفاظت شهرداری منطقه یک، شرکت شهربان و حریم بان و پیمانکار رفع سد معبر اجرا می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشستی که با حضور […]

تفهیم نیوز،طرح انضباط شهری و جمع آوری سدمعبر کنندگان صنفی، سیار و بساط گستر در خیابان شهرداری با همکاری یگان حفاظت شهرداری منطقه یک، شرکت شهربان و حریم بان و پیمانکار رفع سد معبر اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشستی که با حضور سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست و سرگرد محسن حقیقی نیا فرمانده یگان حفاظت شهرداری منطقه یک و پیمانکار رفع سد معبر در شمال تهران برگزار شد، با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای طرح انضباط شهری در منطقه یک اظهار داشت: جمع آوری سد معبر کنندگان در شمال تهران به ویژه محور خیابان شهرداری حد فاصل دو میدان قدس و تجریش، در اجرای طرح انضباط شهری یک ضرورت است که باید با فراهم نمودن آمادگی های لازم و تدابیر موثر به مرحله اجرا گذاشته شود.

موسوی ضمن تعیین مدت زمان برای پیمانکار مربوطه جهت احراز آمادگی های لازم گفت: ظرف مدت ۲۰ روز پیمانکار باید نسبت به تکمیل و به روز کردن ماشین آلات، تجهیزات، ارتباط با کلانتری و استقرار نیروها اقدامات لازم را انجام و گزارشات مقتضی را ارائه نماید.

فتاحیان مدیر عامل شرکت شهربان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از تغییر وضعیت سدمعبر در شمال تهران، عنوان کرد: در آغاز به کار مدیریت شهری فعلی منطقه، یک هزار و ۵۰۲ سدمعبر کننده در منطقه یک وجود داشت که این رقم هم اکنون به ۱۸۰ مورد کاهش یافته که شامل ۲۰ مورد سد معبر صنفی، ۲۵ مورد سدمعبر سیار، ۱۰ مورد سدمعبر دستفروش، ۵۰ مورد سدمعبر بساط گستر، در خیابان شهرداری و مابقی در سطح منطقه پراکنده است.

پیمانکار طرح انظباط شهری منطقه یک نیز به طرح مشکلات و تنگناهای کاری در خصوص به کارگیری و جابجایی نیروهای شهربان و همچنین حضور نیروهای اجراییات پرداخت که تدابیر لازم توسط مدیریت شهری پیشنهاد شد.

پاسخی بگذارید