تاریخ: ۱۸:۱۶ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بازدید دکتر ستاری از شرکت دانش بنیان ایران دلکو

تفهیم نیوز:سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیأت همراه عصر روز گذشته از خطوط تولید و آزمایشگاه های تخصصی بزرگترین واحد دانش بنیان تولید کنندۀ مبدل های کاتالیستی خودرو و موتور سیکلت در خاورمیانه بازدید کردند. تیم تحقیق و توسعۀ ایران دلکو که متشکل از نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه های معتبر […]

تفهیم نیوز:سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیأت همراه عصر روز گذشته از خطوط تولید و آزمایشگاه های تخصصی بزرگترین واحد دانش بنیان تولید کنندۀ مبدل های کاتالیستی خودرو و موتور سیکلت در خاورمیانه بازدید کردند.

تیم تحقیق و توسعۀ ایران دلکو که متشکل از نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه های معتبر کشور می باشند، ایشان را با نسل جدید نانو کاتالیست های یورو ۵ آشنا کردند. دکتر ستاری ضمن تحسین از فعالیت های انجام شده جهت ارتقاء استاندارد مبدل های کاتالیستی در این مجموعۀ دانش بنیان، از تنها خط تولید کاتالیست های موتورسیکلت موجود در کشور نیز بازدید کردند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این بازدید همچنین از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات پیش روی این واحد تولیدی قرار گرفتند و اظهار داشتند این معاونت همواره در کنار شرکت های پیشروی دانش بنیان در جهت رفع مشکلات آنها خواهد بود.

پاسخی بگذارید