تاریخ: ۱۳:۲۵ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تفهیم نیوز ،پتروشیمی پارس به دلیل اجرای طرح‌ ملی محیط یار و تلاش برای حفظ محیط زیست، به عنوان صنعت سبز کشور از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست انتخاب و معرفی شد. به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پارس، تندیس سیمین صنعت سبز کشور در مراسمی در همایش صنعت سبز به مسعود حسنی مدیرعامل پتروشیمی […]

تفهیم نیوز ،پتروشیمی پارس به دلیل اجرای طرح‌ ملی محیط یار و تلاش برای حفظ محیط زیست، به عنوان صنعت سبز کشور از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پارس، تندیس سیمین صنعت سبز کشور در مراسمی در همایش صنعت سبز به مسعود حسنی مدیرعامل پتروشیمی پارس اهدا شد.
طرح محیط یار، با هدف ارائه آموزش محیط زیستی به دانش آموزان مقطع ابتدایی با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش و شرکت پتروشیمی پارس در استان بوشهر اجرا شد.
این پتروشیمی علاوه بر اجرای این طرح، اقدامات زیست محیطی متعدد دیگری در حوزه محیط‌زیست انجام داده که می‌توان به نصب سیستم‌های پایش آنلاین روی منابع نشر آلاینده محیط زیست، رفع آلودگی خاک با به روزترین روش‌های روز دنیا از انبار بارگیری واحد LD آریاساسول و کشیدن لاین بخار جهت بهسوزی فلر ۹۹۱ اشاره کرد.
این پتروشیمی همچنین پیش از این موفق به دریافت تندیس جایزه ویژه Special Prize بنیاد جهانی ۲۰۱۷ انرژی در حوزه Earth به دلیل اجرای پروژه “ایجاد و توسعه جنگل در منطقه بستانو عسلویه و شهرک تفریحی و رفاهی آن”، دریافت جایِزه EAST از بنیاد جهانی انرژی به پاس انجام پروژه های محیط زیستی و انجام پروژه LCA ، اخذ گواهینامه محاسبه ردپای کربن و آب در خصوص پروژه سبز شده بود.
گفتنی است، پتروشیمی پارس از سال ۱۳۹۴ در لیست عدم آلایندگی صنایع قرار گرفته است.

پاسخی بگذارید