تاریخ: ۱۳:۳۳ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تفهیم نیوز:جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو کشور در روز سه شنبه تاریخ ۱۲ اسفند در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد. شب گذشته با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، صدیقه کعبی‌زاده سرپرست دبیری و نایب رئیس بانوان فدراسیون، روسای هیات‌ها و روسای کمیته‌های […]

تفهیم نیوز:جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو کشور در روز سه شنبه تاریخ ۱۲ اسفند در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

شب گذشته با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، صدیقه کعبی‌زاده سرپرست دبیری و نایب رئیس بانوان فدراسیون، روسای هیات‌ها و روسای کمیته‌های مختلف و مسئولین ورزش کیش جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو پس از رفع تعلیق در جزیره کیش انجام پذیرفت.

رئیس فدراسیون جودو ضمن خیرمقدم به حاضرین، گفت: شاید بعد از مجمعی که پشت سرگذاشتیم اتفاقات زیادی صورت گرفت و به نوعی برای اولین بار با چنین مسائلی مواجه شدیم. با این حال، خبر بسیار مسرت بخشی که روز گذشته به خانواده جودو، ورزش و مردم رسید خوشحال کننده بود. ما خدمتگذار بودیم و این تیم حقوقی بود که تلاش اصلی را به دوش کشید.

میراسماعیلی عنوان کرد: خدا را شکر که امروز رای به سود ما بود، اگر برعکس این مساله اتفاق می‌افتاد شرایط بسیار سخت می‌شد. از دیروز افتخار می‌کنم که خون، امید و روحیه تازه به جودوی ایران اضافه شد.

وی خطاب به حاضرین گفت: تمام این موفقیت‌ها با حمایت همه شما بود و از تمامی روسای هیات ها و خانواده جودو تشکر میکنم که در بدترین شرایط هم من را تنها نگذاشتند.

وی افزود: قبل از کرونا برنامه های مختلف خوبی برگزار کردیم و شرایط عالی بود‌. با آمدن کرونا سعی کردیم برنامه‌هایی داشته باشیم که با این وضعیت همخوانی داشته باشد. در فضای مجازی و به‌صورت آنلاین کارهای مختلفی انجام دادیم و کمیته های مختلف فدراسیون کارهای زیبایی انجام دادند.

رییس فدراسیون جودو اظهار داشت: کار بزرگی که انجام شد احداث آکادمی جودو است که کارش را آغاز کردیم و هرچند کارشکنی شد اما موانع را برطرف کردیم و با گرفتن مجوز از هفته آینده روند ساخت ادامه می‌یابد.

میراسماعیلی در مورد جودوی کیش، توضیح داد: علی‌بیگی در طول این مدت کنار ما بود که زحمات زیادی برای جودوی کیش کشید و اکنون محسن لردلسمی از امروز رسماً کارشان را به‌عنوان مسئول جدید جودوی این جزیره آغاز کرد. و از همکاری آقای فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و دکتر نجف پور مدیر امور ورزش تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه عزیزاله فرضی پورفرضی‌پور با ابراز خوشحالی از میزبانی خانواده جودو، توضیحاتی در خصوص شرایط ورزش کیش و میزبانی از تیم‌های مختلف ملی ارائه کرد.

گزارش عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون، پرسش و پاسخ روسای هیات‌ها، ارائه گزارش مالی و گزارش عملکرد فدراسیون و ارائه تقویم سال ۱۴۰۰ از بخش‌های دیگر این جلسه بود.

پاسخی بگذارید