برای سیزدهمین سال متوالی؛
تاریخ: ۱۳:۴۰ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تفهیم نیوز:بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای سیزدهمین سال متوالی، از برگزیدگان آزمون سراسری، در پنج گروه آزمایشی تجلیل کرد. این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، علاوه بر اهدای سهام بانک به برگزیدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، آنان را بورسیه خود کرد. به این ترتیب که تا هر مقطعی که […]

تفهیم نیوز:بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای سیزدهمین سال متوالی، از برگزیدگان آزمون سراسری، در پنج گروه آزمایشی تجلیل کرد.

این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، علاوه بر اهدای سهام بانک به برگزیدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، آنان را بورسیه خود کرد. به این ترتیب که تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، هرماه به حساب هر یک از این عزیزان مبلغ معینی را واریز می‌کند.

بر اساس این خبر، به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال‌های گذشته، مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر آزمون سراسری سال جاری، به صورت انفرادی برگزار شد.

در این جلسات، نخبگان کشور ضمن قدردانی از توجه ویژه بانک پاسارگاد به جوانان و آینده‌سازان کشور، این اقدام را که بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌شود، منحصر به فرد و عاملی برای افزایش انگیزه و تلاش در راستای ساخت آینده‌ای روشن برای ایران عزیزمان خواندند.

گفتنی است بانک پاسارگاد از سال ۱۳۸۷ تا‌کنون، از ۱۹۳نفر از جوانان و نخبگان آزمون سراسری تجلیل به‌عمل آورده است. این اقدام با هدف کاهش دغدغه این عزیزان برای کسب دانش و بهره‌مندی از آن در جهت خدمت به مردم شریف ایران و رشد و توسعۀ پایدار میهن عزیزمان انجام می‌گیرد.

پاسخی بگذارید