تاریخ: ۱۴:۰۳ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تفهیم نیوز:لوازم‌خانگی نو آورانه و مدرن، پنل‌های خورشیدی، تکنولوژی‌های سیستم تهویه مطبوع HVAC و لوازم مصرفی الکترونیکی شرکت ال‌جی الکترونیکس سطح بالایی از کارایی، ارتباط، آسایش و مصرف بهینه انرژی را در خانه های The New American Home (TNAH) و The New American Remodel (TNAR) ارائه می‌نمایند. این دو خانه،‌ تجربه مجازی International Builders’ Show […]

تفهیم نیوز:لوازم‌خانگی نو آورانه و مدرن، پنل‌های خورشیدی، تکنولوژی‌های سیستم تهویه مطبوع HVAC و لوازم مصرفی الکترونیکی شرکت ال‌جی الکترونیکس سطح بالایی از کارایی، ارتباط، آسایش و مصرف بهینه انرژی را در خانه های The New American Home (TNAH) و The New American Remodel (TNAR) ارائه می‌نمایند. این دو خانه،‌ تجربه مجازی International Builders’ Show (IBSx) هستند در سال ۲۰۲۱ هستند که طی ماه جاری میلادی در شهر اورلاندو ایالت فلوریدای به صورت آنلاین به نمایش گذاشته شدند.

TNAH و TNAR سال ۲۰۲۱ که در قلب ایالت فلوریدای مرکزی واقع‌شده‌اند، بر بام تکنولوژی خانه‌های نمایشی ایستاده‌اند و چگونگی تبدیل هر خانه به فضایی با کارایی بالا و تکنولوژی پیشرفته را به تصویر می‌کشند. واینکه چطور با تلفیق ساختمان‌سازی امروزی و نوآوری در لوازم‌خانگی می‌توان مصرف انرژی را کاهش داد، بهره‌وری را افزایش داد وزندگی روزمره را بهبود بخشید. ال‌جی الکترونیکس که هفت بار عنوان ENERGY STAR Partner را از آن خودکرده، برای هر دوخانه Net Zero خود این بار موفق به کسب عنوان NAHB Platinum Partner گردیده است.

خانه‌های Net Zero یا کربن صفر
TNAH و TNAR شامل محصولات پیشرفته، با کارایی و عملکرد بالایی هستند که صاحبان خانه‌ها هنگام ساخت، خرید یا بازسازی به دنبال آن می‌گردند. هر دو خانه توانسته‌اند نشان زمرد تأییدیه استاندارد ملی خانه‌سازی سبز (National Green Building Standard Emerald)‌، گواهی ساختمانی ENERGY STAR و تأییدیه Net Zero شورای ساختمان سبز ایالات ‌متحده (U.S. Green Building Council)‌ را از آن خود کنند.

خانه TNAH، خانه سه‌طبقه‌ی خیره‌کننده ای برای سکونت یک خانواده است که جدیدترین طرح‌ها با محوریت زندگی شهری را به نمایش می‌گذارد. این اقامتگاه ۵۱۴ مترمربعی جدیدترین پروژه Phil Kean Designs است که شامل ۳ اتاق‌خواب، ۴ حمام کامل و یک نیم-حمام، یک گاراژ نمایشگاهی برای ۳ اتومبیل، یک اتاق ورزش نوآورانه و امکاناتی با مصرف فوق‌العاده بهینه انرژی و ویژگی Net Zero است.

خانه TNAR هم، در سال ۱۹۷۳ ساخته‌شده و میراث‌دار معماری Frank Lloyd Wright است. این خانه ۷۲۲ مترمربعی که توسط E2 Homes در سال ۲۰۲۱ بازسازی‌شده شامل یک آشپزخانه مدرن، ۶ اتاق‌خواب، ۶ حمام و ۲ نیم-حمام می باشد. همچنین دارای محصولاتی با مصرف فوق‌العاده بهینه انرژی و یک اتاق کابانا با مبلمان کامل و یک فضای سرگرمی در محوطه بیرونی خانه با استخر بزرگ، اسپا (آب‌گرم) و لانای (بهارخواب) می باشد.

انرژی تجدید پذیر
رمز اصلی پایداری زیست محیطی و طراحی‌های جذاب TNAH و TNAR، ماژول‌های خورشیدی با بازدهی بالایی هستند که توسط شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی که در تکنولوژی انرژی تجدید پذیر مسکونی پیشرو می باشد، روی پشت‌بام نصب‌شده‌اند. ماژول‌های ۶۰ سلولی Forty LG NeON 2 در راستای حمایت از طراحی Net Zero یا کربن صفر، به تأمین انرژی هر خانه کمک می‌کنند. این ماژول‌های محبوب با بازدهی بالا، با دریافت نور خورشید یکسان نسبت به ماژول‌های با بازدهی کم و در همان ابعاد، انرژی بیشتری تولید می‌کنند و درعین‌حال به‌خوبی بااحساس و منظر طراحی خانه همراه و یکپارچه می‌شوند.

آشپزخانه‌های مورد پسند سرآشپز
آشپزخانه‌ در هر دوخانه با لوازم‌خانگی همچون اجاق‌گازهای فردار حرفه‌ای، یخچال‌های ایستاده، فریزرها، یخچال‌های ویژه نوشیدنی و… از محصولات برند لوکس و مشهور Signature Kitchen Suite ال‌جی تجهیز شده‌اند. علاوه بر یخچال‌ و ماشین‌های ظرف‌شویی دارای تأییدیه ENERGY STAR، لوازم‌خانگی Signature Kitchen Suite در این خانه‌ها شامل نوآوری‌ بزرگی در نوع خود هستند: گازهای فردار حرفه‌ای باقابلیت sous vide، پخت القایی و گازی و یخچال منحصربه‌فرد توکار دو کشویی که می تواند زیر کانتر قرار گیرد.

لوازم شستشوی لباس هوشمند
لوازم‌خانگی شستشوی لباس با مصرف انرژی بهینه در TNAH و TNAR آسایش بیشتری را فراهم آورده و تکنولوژی‌های پیشرفته به همراه طراحی‌های تکامل‌یافته را با ظاهری طراح پسند ارائه می‌کنند. با بهره‌گیری از نوآوری‌های واحد LG Builder شامل WashTower ال‌جی با تأییدیه ENERGY STAR به‌عنوان اولین ماشین لباسشویی در این صنعت که نصف میزان معمول فضا اشغال می‌کند، در کنار محفظه لباس فوق بزرگ، تجربه خشک‌شویی مصرف‌کنندگان ارتقا خواهد یافت. TNAH از یک LG Studio WashTower جدید با پوشش اختصاصی Noble Steel بهره می‌برد و TNAR یک LG WashTower سفیدرنگ را به خدمت گرفته است و هر دو با سیستم‌های مراقبت البسه LG Styler تکمیل‌شده‌اند که تأییدیه asthma & allergy friendly را از بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (Asthma & Allergy Foundation of America) دریافت کرده‌اند.

سیستم‌های تهویه مطبوع کارآمد
با بهره‌مندی از سیستم‌های پیشرفته HVAC ال‌جی، TNAR راهکارهای دارد که از ویژگی Net Zero این خانه پشتیبانی نموده و در عین حال آسایش و طراحی منحصربه‌فرد را به ارمغان می آورد . TNAR از دو واحد بیرونی LG Multi V S 5-ton Heat Recovery بهره می‌برد که برنده جوایز گوناگونی هم بوده‌ است. این دو به تعدادی دستگاه LG Vertical Air Handler درون خانه متصل هستند که از تکنولوژی کارآمد اینورتر ال‌جی استفاده می‌کنند و امکان نصب مجزا و متناسب با محیط را دارند. برای راحتی در استفاده می توان از کنترل‌های دیواری تنظیمات لازم را انجام داد یا اینکه با اپلیکیشن LG ThinQ این کار انجام شود.

تورهای بازدید از این خانه‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شوند. با مراجعه به تجربه مجازی The New American Home و تجربه مجازی The New American Remodel می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره فرآیند ساخت این خانه ها کسب کرده و همچنین به تماشای آن ها بنشینید. نسخه نهایی این خانه‌ها به شکل نامحدود از طریق buildersshow.com نیز در دسترس است.

پاسخی بگذارید