مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تاکید کرد:
تاریخ: ۱۵:۱۴ :: ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
فاینکس ۲۰۱۸، پل ارتباطی صنعت مالی ایران

تفهیم نیوز:مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در آستانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه به برنامه‌های متنوع فاینکس ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: با گذشت یک دهه از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، این رویداد به پختگی و بالندگی رسیده و از نظر بین‌المللی نیز به جایگاه مناسبی دست یافته […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در آستانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه به برنامه‌های متنوع فاینکس ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: با گذشت یک دهه از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، این رویداد به پختگی و بالندگی رسیده و از نظر بین‌المللی نیز به جایگاه مناسبی دست یافته است.
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، یاسر فلاح، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه یازدهم بورس، بانک و بیمه با بیان این که فاینکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه ۹۷ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر می‌شود، افزود: گذر از یک دهه برگزاری این رویداد، نشان از پختگی و بالندگی آن دارد که به واسطه تجربه به دست آمده توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت مالی کشور پیدا کند و پیش‌بینی می‌شود امسال فاینکس با استقبال بهتری نیز روبرو شود.
یاسر فلاح ادامه داد: بخشی از مزایای حضور در نمایشگاه به ایده‌های جدید شرکت‌ها بستگی دارد که بتوانند از فرصت‌های مارکتینگ به خوبی استفاده کنند و بخش دیگر، مربوط به برگزارکنندگان نمایشگاه است که بتوانند ارتباط خوبی میان بخش‌های مختلف برقرار کنند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به حضور شرکت‌های بزرگ در فاینکس ۲۰۱۸، گفت: تا کنون ۳۸۹ شرکت ثبت‌نام و حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده‌اند که بانک‌های بزرگ ملی، تجارت، صادرات و …، ۲۰ شرکت بیمه‌ای از جمله بیمه دانا، البرز، آسیا و بیمه مرکزی و بسیاری از شرکت‌های بازار سرمایه و شرکت‌های تابعه آنها مثل تامین سرمایه‌ها، مشاوران سرمایه‌گذاری، کارگزاری‌ها، شرکت‌های رایانه‌ای و پردازش مالی نیز حضور دارند.
مدیرعامل شرکت اطلاع‌ رسانی و خدمات بورس افزود: امسال دو رویکرد در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه دنبال می‌شود که در درجه نخست، ارتباط هر چه بیشتر با مخاطبان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف بانک، ‌بیمه و بورس را در نظر گرفتیم و در بخش دوم، ارتباط بین بخش‌های مختلف صنعت مالی است که امیدواریم  بتوانیم ارتباط خوبی را بین بخش‌های مختلف بانک، بورس و بیمه برقرار کنیم.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به حضور شرکت‌های بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم فاینکس ۲۰۱۸، برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی از سوی سه شرکت است. شرکت خدمات مالی E&Y  و شرکت رتبه‌بندی  capialintelligence سال‌ گذشته نیز حضور داشتند، اما شرکت آلپاری برای اولین بار به برگزاری کارگاه خواهد پرداخت و در پایان کارگاه، گواهی معتبر بین‌المللی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده برای عموم مردم توضیح داد و گفت: امسال برنامه‌های گسترده‌تری را در نظر داریم و برای اولین بار نمایش استندآپ کمدی در حوزه فرهنگ و فاینکس به نمایشگاه جذابیت  بیشتری خواهد بخشید.
مدیرعامل شرکت اطلاع‌ رسانی و خدمات بورس از رویداد بو‌می‌نو فین‌تک نیز خبر داد و گفت: در دو سال گذشته فین‌استارز برای دانشجویان و دانش‌آموزان اجرا شده که با استقبال بسیاری همهمراه شده است. بنابراین، امسال افزون بر این رویداد، بو‌می‌نو فین‌تک نیز برگزار می‌شود که استارتاپی برای نوجوانان و دانش‌آموزان است و نوآوری آنان را در در حوزه مالی معرفی می‌کند.
به گزارش عصربازار، مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، ادامه داد: از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای فاینکس ۲۰۱۸، حضور گسترده دانشجویان و دانش‌آموزان و توجه ویژه به انجمن‌های دانش‌آموزی است که منجر به تحقیقات و پایان نامه‌های جدید می‌شود.

پاسخی بگذارید