تاریخ: ۱۴:۲۴ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

تفهیم نیوز:مدیریت مشارکتی، خرد جمعی و بهره‌گیری از نظام پیشنهادات، شاه کلید موفقیت و توسعه، است. عبداله قدوسی مدیرعامل این شرکت در بازدید از شرکت شیرخشک نوزاد پگاه با اعلام این مطلب افزود: آموزش و مهارت‌آموزی منابع انسانی نیز از ابزارهای ضروری است که شرکت‌ها را در مسیر توسعه قرار می‌دهد. وی با تقدیر از […]

تفهیم نیوز:مدیریت مشارکتی، خرد جمعی و بهره‌گیری از نظام پیشنهادات، شاه کلید موفقیت و توسعه، است.

عبداله قدوسی مدیرعامل این شرکت در بازدید از شرکت شیرخشک نوزاد پگاه با اعلام این مطلب افزود: آموزش و مهارت‌آموزی منابع انسانی نیز از ابزارهای ضروری است که شرکت‌ها را در مسیر توسعه قرار می‌دهد.

وی با تقدیر از عملکرد شرکت‌های پگاه گلپایگان، اصفهان و شهرکرد به جهت کسب بالاترین میزان بهره‌وری در میان شرکت‌های گروه صنایع شیر ایران تاکید کرد: این موفقیت نشانه عملکرد تیمی این مجموعه‌هاست.

قدوسی افزود: تمرکز بر اجرای منشورهای ده‌گانه، ارتقای کیفیت و کاهش قیمت تمام شده، منجر به افزایش سوددهی و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در شرکت صنایع شیر ایران است.

او با اشاره به حمایت و همراهی مناسب صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت صنایع شیر ایران گفت: در حال حاضر شرایط توسعه روزافزون این مجموعه فراهم است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران گفت: در شرایط تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، تمرکز بر حوزه صادرات و ارزآوری بسیار حیاتی، است.

گفتنی است، در حاشیه بازدید از پگاه شهرکرد، نماینده کارگری شرکت از عبداله قدوسی به جهت تکریم و توجه ویژه به منابع انسانی، تقدیر کرد.

پاسخی بگذارید