تاریخ: ۱۵:۳۸ :: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳

تفهیم نیوز،عملیات اجرایی طرح خیابان کامل و پیاده راه خیابان شهرداری حد فاصل میادین قدس تا تجریش در نوروز ۱۴۰۰ آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمد خردمند معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه اعلام کرد: در جلسه ای که با حضور نماینده های شرکت مهندسین مشاور آمودراه، شرکت لوتوس […]

تفهیم نیوز،عملیات اجرایی طرح خیابان کامل و پیاده راه خیابان شهرداری حد فاصل میادین قدس تا تجریش در نوروز ۱۴۰۰ آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمد خردمند معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه اعلام کرد: در جلسه ای که با حضور نماینده های شرکت مهندسین مشاور آمودراه، شرکت لوتوس برگزار شد توافقات لازم در خصوص تهیه طرح اجرایی خیابان کامل شهرداری، اصلاح هندسی خیابان های حمید و شهید طباطبایی پور و جمع آوری پایانه تجریش انجام شد.

خردمند گفت: طرح اجرایی خیابان کامل در دست اقدام بوده و در نوروز سال ۱۴۰۰ با توجه به کاهش تردد شهروندان و وسایل نقلیه در این محور، شروع خواهد شد.

وی افزود: پس از اجرای خیابان کامل (پیاده راه خیابان شهرداری) خیابان شهرداری در مسیر غرب به شرق یکطرفه خواهد شد و مسیر جنوبی کامل به پیاده راه، مسیر دوچرخه و مسیر ویژه اتوبوس اختصاص خواهد یافت.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: تردد در مسیر شرق به غرب از خیابان های دربند، حمید در ضلع شمال بیمارستان شهدای تجریش و شهید طباطبایی پور انجام خواهد شد.

او جمع آوری پایانه تجریش را اقدام دیگری دانست و گفت: در راستای ساماندهی میدان تجریش، پایانه تجریش جمع آوری خواهد شد و اتوبوس های این پایانه به صورت گذری در ایستگاه ها اقدام به سوار و پیاده کردن مسافرین می پردازند.

خرمند با اشاره به اینکه موضوعات فوق در کمیته های تخصصی بررسی و تصویب شده است گفت: رفع املاک معارض در طرح بیمارستان شهدای تجریش در خیابان های حمید و طباطبایی پور جهت تعریض خیابان های مذکور در حال انجام است و استعلامات لازم در خصوص تاسیسات زیربنایی و معارضات احتمالی از شرکتهای خدماتی ( آب ، گاز، برق، مخابرات و …. ) انجام شده و منتظر پاسخ شرکت های فوق هستیم.

پاسخی بگذارید