تاریخ: ۱۴:۵۳ :: ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
خانواده های معزز شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند و احترام به مقام آنها وظیفه اخلاقی و ملی ما است

تفهیم نیوز:محمد صادق سرافراز در جلسه معارفه ابراهیم فرجادی به عنوان رئیس اداره امور شهدا و ایثارگران و ارتباطات مردمی بر رسیدگی به امور ایثار گران و خانواده های شهدا تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد صادق سر افراز مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل این سازمان، […]

تفهیم نیوز:محمد صادق سرافراز در جلسه معارفه ابراهیم فرجادی به عنوان رئیس اداره امور شهدا و ایثارگران و ارتباطات مردمی بر رسیدگی به امور ایثار گران و خانواده های شهدا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد صادق سر افراز مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل این سازمان، در بازدید از محل جدید اداره امور شهدا و ایثارگران و ارتباطات مردمی در ساختمان بساک گفت: خانواده معزز شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ما هستند و باید با تمام توان از جایگاه ارزشمندشان صیانت کرده و با روحیه ای جهادی در اعتلای تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

محمد صادق سرافراز مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: محل ارائه خدمات به خانواده شهداو ایثارگران باید مناسب و درخور شان آنها باشد.

وی همچنین توجه ویژه به ارتباطات مردمی را از مهمترین مسئولیت های مدیران سازمان عنوان و با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری تصریح کرد: در نظام اسلامی مسئولیت ها امانت است و مسئولان خدمتگزاران مردم هستند که باید برای ارائه خدمات شایسته تمام توان خود را بکارگیرند.

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: همه ما حضور و وجودمان را مدیون خون شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها هستیم بنابراین هر اقدامی مربوط به این حوزه باید در سریعترین حالت ممکن انجام شود.

سر افراز برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تقویت ارتباطات با مردم را سه محور اصلی فعالیت در این اداره عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش دیدار با خانواده شهدا و حل مسائل و مشلات آنها باید در اولویت باشد. در حوزه ارتباطات مردمی نیز با توجه به تعطیلی نماز جمعه به دلیل جلوگیری و کنترل شیوع کرونا این اداره باید محل مراجعات مردم باشد.

وی با اعلام اینکه پس از برپایی مجدد نماز جمعه با حضور دکتر آهنگران زمانی را در این برنامه سیاسی –عبادی به شنیدن مسائل مردم اختصاص خواهیم داد تصریح کرد: در سازمان و ادارات و نهاد ها، کاهش بروکراسی اداری و ارسال نامه ها به صورت مستقیم به معاونت ها با هدف کاهش زمان پاسخگویی و رسیدگی هرچه سریعتر به مسائل مردم ازمهم ترین اصول کاری است.

فرجادی رئیس اداره امور شهدا و ایثارگران و ارتباطات مردمی نیز در این جلسه با اشاره به حضور ۲۰۰ خانواده شهید در جزیره کیش، پیشنهاد ایجاد فضایی به عنوان یادمان شهدا را مطرح کرد و گفت: در همین راستا مقرر شد اطلاعات خانواده ها را جمع آوری و کتابچه یادبودی از آنها تهیه شود

پاسخی بگذارید