رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور:
تاریخ: ۱۶:۰۲ :: ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات با کیفیت به ساخت و ساز کشور خدمت کرده است

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان شیراز با حضور احمد خرم رئیس سازمان مهندسی ساختمان کشور و محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از هشتم تیرماه آغاز به کار کرد ، ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور با برپایی غرفه ایی محصولات خود نظیر انواع تیر آهن […]

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان شیراز با حضور احمد خرم رئیس سازمان مهندسی ساختمان کشور و محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از هشتم تیرماه آغاز به کار کرد ، ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور با برپایی غرفه ایی محصولات خود نظیر انواع تیر آهن و تیر آهن های بال پهن ، ورق سازه های فولادی و میلگرد های مقاوم در مقابل زلزله دستاوردهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

به گزارش”تفهیم نیوز”، ⁩ احمد خرم وزیر اسبق راه و شهرسازی ضمن بازدید و حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با کارشناسان شرکت ذوب آهن را پیشرو صنایع فولادی کشور خواند و گفت : ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات با کیفیت به ساخت و ساز ساختمان ها در کشور خدمت بزرگی کرده است. وی ادامه داد : محصولات ذوب آهن از قدیم زبانزد بود و این مهم یکی از فاکتورهای مهم جهت تولیدات محصولات فولادی است زیرا به امنیت و ایمنی مردم سر و کار دارد.

وی گفت : در صورتی که مسولین در بخش مسکن سرمایه گذرای کنند بخش مهمی از مشکلات کشور حل خواهد شد و این مهم باید در دولت آینده به سرعت صورت گیرد .

محمود رضایی با اشاره به اینکه یکی از جلوه های شهر نشینی ساختمان های با کیفیت و سطح بالا است گفت : در حوزه ساختمان سه بخش فعالیت می کنند ، تولید کنندگان ، سازندگان و استفاده کنندگان که با تعامل بین این سه بخش می توان پیشرفت را در صنعت ساختمان شاهد باشیم .وی افزود : از رسالت های مهم تولید کنندگان تولید محصولات با کیفیت است که ذوب آهن اصفهان در این مورد سر آمد است و می تواند با انتقال دانش خود به دیگر صنایع فولادی این مهم را تسری دهد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به محصولات مرتبط ذوب آهن در خصوص ساختمان های بلند مرتبه اشاره کرد و گفت : شرکت های بزرگ تولیدی نظیر ذوب آهن با تحقیق و توسعه می توانند نیازهای بازاره را شناسایی و با تامین این نیازها سهم خود را از بازار افزایش دهند.

پاسخی بگذارید