تاریخ: ۱۵:۴۴ :: ۱۴۰۰/۰۸/۰۳

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ از آسفالت ۲۸ هزار متر مربع از معابر این منطقه در مهرماه امسال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ گفت: در راستای رفع مشکلات معابر، اکیپ اجرایی معاونت عمران طبق ماه های گذشته در مهرماه امسال نیز به درزگیری، لکه گیری، انجام روکش […]

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ از آسفالت ۲۸ هزار متر مربع از معابر این منطقه در مهرماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ گفت: در راستای رفع مشکلات معابر، اکیپ اجرایی معاونت عمران طبق ماه های گذشته در مهرماه امسال نیز به درزگیری، لکه گیری، انجام روکش مکانیزه و غیرمکانیزه آسفالت جهت سهولت تردد خودروها و جلوگیری از استهلاک بیش از حد رویه آسفالتی معابر پرداخت.
وی افزود: در یک ماهه اخیر ، ۲۸ هزار مترمربع از سطح معابر را با ۴ هزار تن آسفالت پوشانده شد و درزگیری بیش از ۲۱هزار متر طول ترک نیز صورت پذیرفت.
شهردار منطقه ۵ ادامه داد: معاونت فنی و عمران منطقه در اقدامی پیشگیرانه جهت تعمیر، حفظ و نگهداری روسازی آسفالت قبل از شروع بارندگی ها تا کنون به متراژ ۴۸۷۴۲ متر درزگیری در بزرگراه های سطح منطقه انجام داده است.
وی در ادامه افزود: این روش معمول نگهداری می تواند از نفوذ آبهای سطحی به لایه های زیرین جلوگیری کرده و منجر به آب بندی آسفالت شود.

پاسخی بگذارید