تاریخ: ۱۵:۴۶ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

تفهیم نیوز-معبر پاییزی با هدف بهره مندی از زیبایی های بصری فصل پاییز و ایجاد نشاط اجتماعی در شهروندان دربوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد. به گـزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک وحید اسمعیلی رئیس اداره فضای سبز شهرداری این منطقه اجرای فرش برگ های پاییزی را طرحی خلاقانه در شهر دانست و […]

تفهیم نیوز-معبر پاییزی با هدف بهره مندی از زیبایی های بصری فصل پاییز و ایجاد نشاط اجتماعی در شهروندان دربوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد.

به گـزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک وحید اسمعیلی رئیس اداره فضای سبز شهرداری این منطقه اجرای فرش برگ های پاییزی را طرحی خلاقانه در شهر دانست و گفت: اجرای طرح های کم هزینه با تاثیر گذاری بالا می تواند شهر تهران را در راستای رسیدن به شهری زیست پذیر برای همه با حضور و مشارکت شهروندان در لایه های شهر و ایجاد حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح “معبر پاییزی” تا کنون در باغ راه باغ فردوس، بوستان های جمشیدیه، نیاوران و قیطریه اجرا شده اظهار داشت : این طرح با استفاده از پتانسیل های طبیعی و گردشگری منطقه یک به برکت گردش چهار فصل تهران اجرا شده تا با اهمیت بخشی به مناظر موجود، بتواند در کاهش دغدغه های شهری چون تهران، فضایی دلنشین و آرام را برای حضور خانواده ها در طبیعت فراهم سازد.

اسمعیلی با استقبال از این طرح اجرایی، تصریح کرد: سعی شده برای اجرای این طرح با عدم جمع آوری برگ های پاییزی و انتقال برگ ها از سایر بوستان ها به این مکان، و جانمایی المان های پاییزی فضایی طبیعی ایجاد شود تا شهروندان بتوانند لحظاتی را در آرامش به گشت و گذار بپردازند.

او گفت: این برنامه تا پایان فصل پاییز در بوستان های شمال تهران اجرا و شهروندان می توانند در قاب پاییزی عکسای زیبای خود را ثبت کنند.

پاسخی بگذارید