تاریخ: ۱۵:۵۵ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

شهرداری منطقه یک تهران امروز سه شنبه ۲۵ آبان ماه در مانور زمستانه شهرداری تهران و پلیس راهور در ۱۸ نقطه بزرگراهی شمال تهران حضور یافت. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه يک افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اين منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این مانور در منطقه یک […]

شهرداری منطقه یک تهران امروز سه شنبه ۲۵ آبان ماه در مانور زمستانه شهرداری تهران و پلیس راهور در ۱۸ نقطه بزرگراهی شمال تهران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه يک افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اين منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این مانور در منطقه یک در ۱۸ نقطه بزرگراهی همزمان با سایر مناطق شهر تهران با هدف آمادگی نیروها در خدمات رسانی سریع به شهروندان به هنگام بارش برف و ایمنی تردد، انجام شد و خودروهای تخصصی برف روبی، ۱۳۷ و شهربان با نیروهای انسانی مربوطه در محور های بزرگراهی منطقه از جمله شهید آیت الله صدر، شهید مدرس، امام علی (ع)، شهید چمران و… با نصب بنرهای اطلاع رسانی مستقر شدند .
خدامی با اشاره به اقدامات اجرایی ستاد برف روبی در سطح منطقه یک تصریح کرد: به منظور ساماندهی و رفع لغزندگی شبکه معابر به هنگام بارش برف ، جانمایی ۳۵۰ هزار کیسه شن مخصوص در دسترس شهروندان، پیش بینی شده است که تا کنون ۱۲۰ هزار کیسه در ۳۰۰ مخزن زرد رنگ و ۳ هزار نقطه از معابر شمال تهران کیسه چین شده اند و تا پایان آذر ماه تمامی کیسه های پیش بینی شده جانمایی می شوند.
وی افزود: در حال حاضر ۱۰ سایت در نواحی دهگانه تجهیز شده و سایت مرکزی گلچین نیز به صورت پشتیبان آماده شارژ و سرویس دهی به سایت های نواحی است.
معاون شهردار منطقه یک افزود: خودروهای برفروب تامین و طبق برنامه خودروهای تخصصی و مکانیزه برف روبی با زمانبندی در منطقه مستقر می شوند.

پاسخی بگذارید