تاریخ: ۱۰:۳۷ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
قدرت نمایی آرژانتین و ثبت ۳۰ بازی بدون شکست

تفهیم نیوز:تیم فوتبال آرژانتین با برتری مقابل ونزوئلا به رکورد ۳۰ بازی بدون شکست رسید تا قبل از آغاز جام جهانی قطر برای رقبا خط و نشان بکشد. به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال بامداد امروز تیم ملی آرژانتین که صعودش به بازی های جام جهانی قطر را قطعی […]

تفهیم نیوز:تیم فوتبال آرژانتین با برتری مقابل ونزوئلا به رکورد ۳۰ بازی بدون شکست رسید تا قبل از آغاز جام جهانی قطر برای رقبا خط و نشان بکشد.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال بامداد امروز تیم ملی آرژانتین که صعودش به بازی های جام جهانی قطر را قطعی کرده است با ۳ گل برابر ونزوئلا به برتری دست یافت تا همچنان بدون شکست به روند موفقیت های خود ادامه دهد.

در این بازی نیکو گونزالز، ‌ آنخل دی ماریا و لیونل مسی برای برای آرژانتین گلزنی کردند تا یاران مسی با ۳۸ امتیاز به ۳۰ برد پیاپی دست یابند. مسی با گلزنی در این بازی به رکورد ۷۰۰ گل زده با پیراهن شماره ۱۰ آرژانتین هم رسید.

تیم های برزیل، آرژانتین، اکوادور و اروگوئه پیش از این راهی جام جهانی شده اند و حالا مسی و یارانش منتظر سید بندی جام جهانی و مشخص شدن حریفان خود هستند.

پاسخی بگذارید