گروه: سیاسی
تاریخ: ۱۶:۲۳ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۹

تفهیم نیوز:هفت منطقه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بزرگ، خواستار تمدید قرارداد بیمه‌ای با شرکت بیمه دانا شدند.  به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، روز ۲۲ خرداد‌ماه سال جاری جلسه هم‌اندیشی مدیران بیمه دانا با مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های اسلامشهر، رباط‌کریم و پرند، چهاردانگه، بهارستان یک، نسیم شهر، بهارستان دو، کهریزک و فشافویه […]

تفهیم نیوز:هفت منطقه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بزرگ، خواستار تمدید قرارداد بیمه‌ای با شرکت بیمه دانا شدند.

 به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، روز ۲۲ خرداد‌ماه سال جاری جلسه هم‌اندیشی مدیران بیمه دانا با مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های اسلامشهر، رباط‌کریم و پرند، چهاردانگه، بهارستان یک، نسیم شهر، بهارستان دو، کهریزک و فشافویه در تالار اجتماعات آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.
در این گردهمایی، رئیس و کارشناس پروژه آموزش و پرورش و هفت تن از نمایندگان برتر شعبه وحدت، میزبان همکاران معزز آموزش و پرورش بودند.
در این جلسه که آقای صایم‌ بهرکاظمی معاون توسعه مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و کارشناس اداره رفاه اداره کل آموزش پرورش و برخی دیگر از مسئولین رفاه مناطق یاد شده حضور داشتند، بهرکاظمی در سخنانی، رضایت‌مندی کامل خود را از عملکرد سال گذشته شرکت بیمه دانا و شعبه وحدت به صراحت اعلام و همچنین در سال جاری نیز خواستار تمدید قرارداد با بیمه دانا شد.

پاسخی بگذارید