تاریخ: ۱۳:۵۳ :: ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
رشد ۲۸ درصدی سود عملیاتی ایرانول در سال ۹۶

تفهیم نیوز:صورت‌های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی شده شرکت نفت ایرانول (شرانول) برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۶ منتشر شد. به گزارش تفهیم نیوز، صورت‌های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی شده شرکت نفت ایرانول با اعلام سود سهام صورت سودوزیان به ازای هر سهم یک هزار و ۷۶ ریال در […]

تفهیم نیوز:صورت‌های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی شده شرکت نفت ایرانول (شرانول) برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

به گزارش تفهیم نیوز، صورت‌های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی شده شرکت نفت ایرانول با اعلام سود سهام صورت سودوزیان به ازای هر سهم یک هزار و ۷۶ ریال در سامانه کدال منتشر شد.

صورت سودوزیان شرکت اصلی حاوی رشدی در همه زمینه‌ها نسبت به سال قبل شامل افزایش فروش ۲۰ درصد، سود ناخالص ۱۷ درصد، سود عملیاتی ۲۸ درصد و سود خالص پس از کسر مالیات با رشدی به میزان ۸ درصد نسبت به سال قبل است که در سامانه کدال با نماد شرانول درج شد.

همچنین بر این اساس سود خالص هر سهم شرکت نفت ایرانول در سال مالی قبل برابر با مبلغ یک هزار و ۹۹۰ ریال با سرمایه یک میلیون ریال بوده که با توجه به افزایش سرمایه انجام شده در سال مالی ۱۳۹۶ به میزان ۱۰۰ درصد ، این سود برابر با مبلغ یک هزار و ۷۶ ریال شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سیستم کدال بورس، اولین پیش‌بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۶ شرکت اصلی مبلغ ۹۶۱ ریال اعلام شده بود که نهایتا مبلغ یک هزار و ۷۶ ریال تحقق یافت که نسبت به پیش‌بینی اولیه ۱۲درصد افزایش نشان می‌دهد.

مجموع مبلغ سود خالص شرکت معادل مبلغ دو میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۳۲ ریال با سرمایه ثبت شده به مبلغ دو میلیون ریال است. همچنین مجموع سود انباشته شرکت مبلغ سه میلیون و ۳۱ هزار و ۶۰۵ ریال بوده که این مبلغ نسبت به مبلغ مشابه در سال قبل رشدی برابر با ۹درصدی در شرکت اصلی برخوردار است.

پاسخی بگذارید