با حضور خادمین موکب محبان الرضای شهید همدانی در مرز شلمچه؛
تاریخ: ۲۰:۴۴ :: ۱۴۰۲/۰۶/۰۸

زائرین اربعین حسینی که از مرز شلمچه به سمت کشور عراق حرکت می کنند در موکب محبان الرضای موقعیت شهید همدانی با حضور خادمین شهرداری منطقه یک با عبور از زیر قرآن و پخش گلاب بدرقه می شوند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق […]

زائرین اربعین حسینی که از مرز شلمچه به سمت کشور عراق حرکت می کنند در موکب محبان الرضای موقعیت شهید همدانی با حضور خادمین شهرداری منطقه یک با عبور از زیر قرآن و پخش گلاب بدرقه می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مرز شلمچه یکی از مرزهای ششگانه کشور جهت حرکت زائرین حسینی به سمت کربلای معلی است که شهرداری منطقه یک با برپایی موکب محبان الرضا در موقعیت شهید همدانی آماده بدرقه و ارایه خدمات به زائرین است.

او افزود: با شروع فعالیت موکب تا کنون بیش از ۷ هزار کارت نائب الشهید، ۵ هزار سربند، ۴ هزار پلاک سنجاقی با مضمون اربعین، ۲ هزار بسته ملزومات عفاف و حجاب، یک هزار بسته نوزادی با احادیث مرتبط با فرزند آوری بین زائرین توزیع شده است.

صباغ تصریح کرد: علاوه بر بدرقه زائرین گذری از موکب، امکان اسکان ثابت نیز در حسینیه شهید جهان آرا برای آنها فراهم شده که می توانند با استراحت و تجدید قوا، مجدد به سمت کربلا ادامه مسیر بدهند

پاسخی بگذارید