تاریخ: ۱۳:۵۳ :: ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
اسماعیل زاده به استقلال پیوست

تفهیم نیوز:امیرحسین اسماعیل زاده، مدافع تیم فوتبال امید ایران با امضای قراردادی ۵ ساله به تیم استقلال تهران پیوست. به گزارش تفهیم نیوز؛ باشگاه استقلال روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این مدافع جوان سابقه حضور در تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید ایران را در کارنامه خود دارد و هم اکنون عضو […]

تفهیم نیوز:امیرحسین اسماعیل زاده، مدافع تیم فوتبال امید ایران با امضای قراردادی ۵ ساله به تیم استقلال تهران پیوست.

اسماعیل زاده به استقلال پیوست

به گزارش تفهیم نیوز؛ باشگاه استقلال روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این مدافع جوان سابقه حضور در تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید ایران را در کارنامه خود دارد و هم اکنون عضو تیم امید ایران است.
گفتنی است بامداد روز گذشته نیز استقلال تهران در بیانیه ای اعلام کرد که شاهین طاهرخانی، ابوالفضل محمدحسنی، امیرمحمد زالی، احمدرضا احمدوند، محمدمهدی طاهری، امیرحسین کارگر، امید سام کن و حیدرعلی احمدزاده، هشت بازیکن جوانی هستند که با نظر وینفرد شفر سرمربی این تیم استقلالی شده اند.
همچنین باشگاه استقلال در این بیانیه اعلام کرد که در راستای سیاست شناسایی، جذب و پرورش بازیکنان جوان و آینده دار، اقدام به امضای قرارداد با تعدادی از جوانان با آتیه و با استعداد کرده است. مدیریت باشگاه همواره روی این موضوع تاکید داشته و یکی از سیاست های اصلی این باشگاه محسوب می‌شود.
براساس اعلام باشگاه، بازیکنان جوان تیم نظیر سینا خادم پور و سجاد آقایی در پست های هافبک دفاعی و مهاجم که به صورت قرضی در تیم های نفت تهران و آلومینیوم اراک حضور داشتند، به این تیم بازگشته اند.

پاسخی بگذارید