با یادبود مرحوم حاج محمد تقی علاقبندیان؛
تاریخ: ۱۵:۰۱ :: ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
مسابقه سراسری پونی سواری جام کارآفرین برگزار شد

تفهیم نیوز:پنجمین دوره رقابت های سراسری پونی سواری، (جام کارآفرین یادبود مرحوم حاج محمد تقی علاقبندیان) با شناخت نفرات برتر، به کار خود پایان داد. به گزارش “اقتصاد روز” در این دوره از مسابقات که به همت پونی کلاب پارت زیر نظر فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران و نظارت خانم « پاسکال ادونه» داور و […]

تفهیم نیوز:پنجمین دوره رقابت های سراسری پونی سواری، (جام کارآفرین یادبود مرحوم حاج محمد تقی علاقبندیان) با شناخت نفرات برتر، به کار خود پایان داد. به گزارش “اقتصاد روز” در این دوره از مسابقات که به همت پونی کلاب پارت زیر نظر فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران و نظارت خانم « پاسکال ادونه» داور و مدرس بین المللی فدراسیون جهانی سوارکاری از کشور فرانسه در نوروزآباد برگزار شد، ۱۱۵ سوارکاراز سراسر کشور در دو رده سنی ۳ تا ۶ سال و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

برگزاری مسابقات سراسری پونی سواری یادبود علاقبندیان

محمد رضا خاتمی مدیر روابط عمومی پونی کلاب پارت با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت های کشوری استقبال بسیار خوبی هم در شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگانصورت گرفته گفت: ان شاءالله بزودی شاهد آن باشیم که این مسابقات در سطح بین المللی برگزار شود که این مهم دور از ذهن نیست.

پونی کلاپ پارت با مدیریت برادران سهرابی به عنوان تنها و تخصصی ترین پونی کلاب در ایران یکی از فعالیت های باشگاه سوارکاری پارت محسوب میشود که بزرگترین و مجهزترین مجموعه پرورش اسب اصیل ایرانی و اسب های بنام جهان در ایران است.

خاتمی با بیان اینکه اسب های پونی شرکت داده شده در این رقابتها ( کاسپین پونی- مادر تمامی اسب های خونگرم در جهان ) از بهترین نژاد اصیل ایرانی می باشند، ادامه داد: هدف ما از آموزش و برگزاری این رقابتها ترویج فرهنگ اسب سواری که در دین اسلام هم به آن سفارش زیادی شده و سوق دادق کودکان و جوانان به ورزش می باشد.

وی علت نام گذاری جام را به نام مرحوم حاج محمد تقی علاقبندیان اینگونه بیان کرد که : مرحوم حاج محمد تقی علاقبندیان از کارآفرینان بزرگ کشورمان بود که باعث اشتغال ده ها هزار خانواده بطور مستقیم و غیر مستیم شده بود و به دلیل خدمات شایانش برای چهارسال پیاپی عنوان کارآفرین برتر کشور را به خود اختصاص داده بود .وی همچنین در رشته ورزش سوارکاری نیز از بزرگترین حامیان باشگاه پارت محسوب می شد که پس رحلت ایشان فرزندشون ادامه دهنده طریق و منش این بزرگوار گردید.

وی در پایان با قدر دانی از برادران سهرابی به جهت بلندنظری و تلاششان و زحمات بی دریغ سرکار خانم صحت زاده رئیس کمیته پونی سواری و مربی توانمند پونی کلاب پارت یاد و خاطره خانم لوئیز فیروز که در سال ۱۳۴۴ باعث کشف اسبچه خزر و تلاش برای ثبت جهانی آن نمود گرامی داشت.

پاسخی بگذارید