تاریخ: ۱۵:۲۶ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
نشست صمیمی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با اصحاب رسانه

تفهیم نیوز: سازمان ورزش شهرداری تهران امروزبمناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز نیوز، حسنی در شروع صحبت های خود با تجلیل از مقام خبرنگاران گفت:«خبرنگاران چشم و گوش جامعه، و آنها رکن اصلی اعتماد افزایی بین مردم و مسوولان هستند و در شرایط کنونی می توانند این نقش حیاتی […]

تفهیم نیوز: سازمان ورزش شهرداری تهران امروزبمناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز نیوز، حسنی در شروع صحبت های خود با تجلیل از مقام خبرنگاران گفت:«خبرنگاران چشم و گوش جامعه، و آنها رکن اصلی اعتماد افزایی بین مردم و مسوولان هستند و در شرایط کنونی می توانند این نقش حیاتی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.» این مدیر که خود سابقا کار خبرنگاری را تجربه کرده از سختی های این شغل صحبت کرد و خبرنگاران را با وجود دریافت حقوق کم و فشار کار زیاد شرافتمند عنوان کرد.

 

در ادامه رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد شرایط پرداختن به ورزش در کلان شهر تهران پرداخت جامعه هدف ان سازمان را مردم این شهر نامید. حسنی ایجاد فضا و زیر ساخت مناسب و ارزان قیمت برای حضورمردم در برنامه های ورزشی را رویکرد اصلی این سازمان عنوان کرد و در مورد اهداف مهم این سازمان گفت:«ما دو هدف و رویکرد بزرگ داریم. ابتدا فضایی ایجاد کنیم که جوانان به سمت ورزش همگانی سوق داده شوند و دوم اینکه حضور بانوان را در ورزش همگانی وسیع تر و نهادینه کنیم. امیدواریم بانوان به جایگاه خوبی در امر ورزش برسند.خوشبختانه استقبال بانوان از ورزش های همگانی بسیار خوب بوده و این موضوع باعث دلگرمی مسئولین در شهرداری تهران و سازمان ورزش شده است.» حسنی وعده داد بزودی بانوان را در راس مدیریت مجموعه های ورزشی شهرداری در سطح تهران خواهید دید.

 

پاسخی بگذارید