تاریخ: ۱۵:۰۲ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۶

تفهیم نیوز:رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی را تسلیت گفت. متن پیام حجت اله مهدیان به شرح ذیل می باشد. انالله و انا الیه راجعون خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت تأثربرانگیز دو خادم مردم بزرگوار و دولت محترم جمهوری اسلامی ایران […]

تفهیم نیوز:رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت اله مهدیان به شرح ذیل می باشد.
انالله و انا الیه راجعون
خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت تأثربرانگیز دو خادم مردم بزرگوار و دولت محترم جمهوری اسلامی ایران فضای کشور را غرق ماتم ساخت، عزیزانی که طی دوره مسئولیت‌های خطیر خود لحظه‌ای از هرگونه تلاش برای اعتلای ایران اسلامی فروگذار نکردند.
دو همراه خانواده بزرگ و زحمت‌کش کارگری کشور، مرحوم مغفور دکتر سید تقی نوربخش و مرحوم مغفور عبدالرحمن تاج‌الدین، رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی که طی سفر مأموریت و در بازدید از پروژه‌های استان گلستان در معیت و همراهی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر شریعتمداری درراه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.
این‌جانب که طی سال‌های اخیر افتخار همکاری از نزدیک با هر دو عزیز بزرگوار را داشته‌ام در این لحظات سخت ضمن عرض تسلیت و تعزیت از دست رفتن دو خادم صدیق، متعهد و پرتلاش میهن به حضور و ساحت مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار و دولت محترم و به‌ویژه خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی برای آن عزیزان فقید از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده‌ها و بازماندگان داغدار ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.
حجت اله مهدیان

پاسخی بگذارید