با امضای تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه رسالت صورت گرفت:
تاریخ: ۱۰:۱۷ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
ارائه خدمات غیرحضوری و مجازی به کارکنان بیمارستان فوق تخصصی ساسان

تفهیم نیوز:کارکنان بیمارستان فوق تخصصی ساسان از بانک قرض الحسنه رسالت خدمات و تسهیلات غیرحضوری و مجازی دریافت می کنند. به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، اباذر هوشمندی مدیر گروه ایثار بانکداری اجتماعی با اعلام این خبر گفت: با امضای این تفاهم نامه­، کارکنان بیمارستان فوق تخصصی ساسان […]

تفهیم نیوز:کارکنان بیمارستان فوق تخصصی ساسان از بانک قرض الحسنه رسالت خدمات و تسهیلات غیرحضوری و مجازی دریافت می کنند.
به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، اباذر هوشمندی مدیر گروه ایثار بانکداری اجتماعی با اعلام این خبر گفت: با امضای این تفاهم نامه­، کارکنان بیمارستان فوق تخصصی ساسان (حدود۹۰۰نفر) تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد سالیانه دو درصد دریافت می کنند.
وی رقم تسهیلات اعطایی را از ۱۵۰تا ۳۰۰میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تمامی مراحل افتتاح حساب تا دریافت وام بدون مراجعه حضوری کارکنان و در قالب بانکدری اجتماعی صورت گرفته است. مدیرگروه ایثار بانکداری اجتماعی گفت: بعد از ثبت اطلاعات افتتاح حساب کارکنان از سوی راهنمای قرض الحسنه در سامانه همیاری بانک قرض الحسنه رسالت، درخواست تسهیلات، ضمانت و دریافت وام به صورت غیرحضوری خواهد بود.
هوشمندی با بیان اینکه پرداخت وام به کارکنان بیمارستان ساسان آغاز شده است، افزود: با بکارگیری سامانه اعتبارسنجی مرآت، دریافت وثیقه تسهیل شده و اعتبارمشتری جایگزین وثایق بانکی می شود.

پاسخی بگذارید