تاریخ: ۱۳:۵۹ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برگزاری دومین گردهمایی مدیران شرکت شهروند در سال ۹۷

تفهیم نیوز:دومین گردهمایی مدیران شرکت شهروند با حضور معاونین، مدیران و مشاوران این شرکت روز یک شنبه ۲۵ آذر ماه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در این گردهمایی که به منظور بررسی عملکرد ۹ ماهه شرکت شهروند در حوزه های مختلف برگزار شد، مسعود سریع القلم […]

تفهیم نیوز:دومین گردهمایی مدیران شرکت شهروند با حضور معاونین، مدیران و مشاوران این شرکت روز یک شنبه ۲۵ آذر ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در این گردهمایی که به منظور بررسی عملکرد ۹ ماهه شرکت شهروند در حوزه های مختلف برگزار شد، مسعود سریع القلم با تاکید بر اهمیت مشتری مداری و لزوم بکارگیری آخرین دستاوردهای صنعت خرده فروشی، ایجاد تحول در فروشگاه های شهروند را به عنوان چشم انداز و اهداف کلی شرکت اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت شهروند در این گردهمایی با اشاره به اقدامات و برنامه های پیش رو شرکت در مدت زمان پایانی سال بر تامین کالاهای اساسی شهروندان بدون وقفه و هیچ محدودیتی، توسعه کمی و کیفی محصولات و خدمات فروشگاه ها و مدیریت بهینه هزینه های عملیاتی شرکت تاکید کرد.
سریع القلم مدیریت بهینه و بهره گیری از ظرفیت کامل منابع انسانی، افزایش فروش، مدیریت و کاهش هزینه های جاری شرکت را بخش دیگری از دستاوردهای شهروند اعلام کرد که در راستای تحقق چشم انداز فروشگاه های شهروند و با تکیه بر همکاری و تلاش دلسوزانه مدیران و کارکنان شرکت به دست آمده است.
راه اندازی سه فروشگاه شهروند در شمیران سنتر، دروس و مهرشهر کرج، رونمایی از ناوگان حمل و نقل موتوری فروشگاه مجازی شهروند، راه اندازی طرح سلف چک اوت به صورت پایلوت و رونمایی از گجت هوشمند صندوق فروشگاهی با هدف تسهیل خرید مشتریان و کارآمدی خدمات فروشگاه ها بخش دیگری از اقدامات شرکت شهروند بود که در این گردهمایی به عنوان اقدامات و چشم انداز فروشگاه های شهروند اعلام شد.
گفتنی است برنامه توسعه و ادامه روند نوسازی فروشگاه های شهروند به صورت هدفمند، آموزش نیروی انسانی مستقر در فروشگاه ها، تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در شرایط کنونی کشور، کمک به تثبیت قیمت کالا در بازار، کنترل وضعیت کیفیت و قیمت کالاها و … از دیگر محورهای بررسی شده در این گردهمایی بود که می بایست با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری منجر به رضایت مندی هرچه بیشتر شهروندان و اطمینان خاطر مشتریان شود

پاسخی بگذارید