تاریخ: ۱۱:۴۵ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
مربیگری بیمه رازی بر تن قهرمان جهان و المپیک

تفهیم نیوز: وزنه بردار فوق سنگین ایران که عنوان قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد در فصل پیش رو هدایت تیم وزنه برداری بیمه رازی را بر عهده خواهد داشت. «بهداد سلیمی» قهرمان وزنه‌برداری دسته فوق سنگین جهان و المپیک که پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از با عرصه قهرمانی […]

تفهیم نیوز: وزنه بردار فوق سنگین ایران که عنوان قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد در فصل پیش رو هدایت تیم وزنه برداری بیمه رازی را بر عهده خواهد داشت.

«بهداد سلیمی» قهرمان وزنه‌برداری دسته فوق سنگین جهان و المپیک که پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از با عرصه قهرمانی وداع کرده بود به عنوان سرمربی، هدایت تیم وزنه‌برداری بیمه رازی را در رقابت‌های لیگ برتر برعهده گرفت.

او روز گذشته در جلسه هماهنگی لیگ برتر وزنه برداری که در محل فدراسیون برگزار شد بدر کسوت سرمربی تیم بیمه رازی در این جلسه شرکت کرد. در این جلسه نماینده تیم‌های ملی حفاری، نیروی هوایی، پدافند، هیأت اصفهان هم حضور داشتند. البته تیم‌های دیگری هم اعلام آمادگی کرده‌اند که تا اواخر تیر فرصت دارند کارهای مربوطه را انجام دهند.

بیمه رازی برای ۲ سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده است.

لیگ برتر وزنه برداری قرار است نیمه دوم مرداد آغاز شود.

بهداد سلیمی ورزشکار آملی تیم ملی وزنه برداری ایران از جمله فوق سنگین هایی است که افتخارات فراوانی برای ایران در میدان‌های جهانیف المپیک و آسیایی کسب کرده است. یک طلای المپیک، ۲ طلای جهانی، سه طلای بازی‌های آسیایی و سه طلای قهرمانی آسیا از مهمترین افتخارات او است.
سلیمی با مدال طلای بازی‌های آسیا از دنیای ورزش قهرمانی کنار رفت
وی در المپیک ۲۰۱۶ ریو در حالی می‌توانست دومین طلای خود را صید کند با رأی هیات ژوری حرکت دو ضرب او خطا اعلام شد. ۲۱۶ گیلوگرم در حرکت یکضرب و ۲۵۵ کیلوگرم در دو ضرب مهمترین رکوردهای شخصی او به شمار می‌آید.

پاسخی بگذارید