تاریخ: ۱۳:۵۲ :: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
اعطای تسهیلات به دارندگان پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین

تفهیم نیوز:جشنواره پایانه‌های فروشگاهی بانک ایران زمین” با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز به دارندگان پایانه های فروشگاهی بر اساس میانگین حساب و میزان فعالیت دستگاه pos ارائه می شود. به گزارش تفهیم نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این طرح تمام دارندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به حساب جاری یا […]

تفهیم نیوز:جشنواره پایانه‌های فروشگاهی بانک ایران زمین” با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز به دارندگان پایانه های فروشگاهی بر اساس میانگین حساب و میزان فعالیت دستگاه pos ارائه می شود.
به گزارش تفهیم نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این طرح تمام دارندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به حساب جاری یا کوتاه مدت می‌توانند با مطالعه شرایط و ضوابط از تسهیلات فوق بهره مند شوند.

شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات:

در این طرح به دارندگان پایانه‌های فروشگاهی بر اساس میانگین حساب قرض‌الحسنه جاری/ کوتاه مدت متصل به دستگاه پایانه فروش تسهیلات داده می شود. بر این اساس شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات مذکور به شرح زیر است:

شرایط ورود به طرح و میزان بهره مندی از تسهیلات  بر مبنای مبلغ و مدت میانگین برای پایانه های فروشگاهی متصل به حسابهای قرض الحسنه جاری:

حداقل مبلغ میانگین بدون احتساب برای حسابهای قرض الحسنه جاری ۳۰ میلیون ریال

میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد مشارکتی ۸۰% مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود ۴%

میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد غیر مشارکتی ۱۱۰% مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود ۴%

شرایط ورود به طرح و میزان بهره مندی از تسهیلات  بر مبنای مبلغ و مدت میانگین برای پایانه های فروشگاهی متصل به حسابهای سپرده کوتاه مدت با سود الحساب:

حداقل مبلغ میانگین بدون احتساب برای حسابهای سپرده کوتاه مدت با سود الحساب ۵۰ میلیون ریال

میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد مشارکتی ۸۰% ، مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود ۱۴%

میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد غیر مشارکتی ۱۰۰% ، مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود ۱۴%

مشتریان گرامی می‌توانند جهت بهره‌ندی از این تسهیلات و کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه کنند.

پاسخی بگذارید