تاریخ: ۱۴:۱۳ :: ۱۳۹۹/۰۴/۰۹

تفهیم نیوز:دكتر فرهاد حمزه زاده مدير عامل بيمارستان ميلاد با ذكر خاطره اي از دكتر جمشيدي ، حضور وي در جمع شاگردان و همكاران خود در بيمارستان ميلاد را مايه خرسندي دانست وگفت: احترام به پيشكسوتان پزشكي وظيفه اخلاقي ماست. در جلسه هفتگي گروه ارتوپدي بيمارستان ميلاد از دكتر خدامراد جمشيدي پيشكسوت و از اساتيد […]

تفهیم نیوز:دكتر فرهاد حمزه زاده مدير عامل بيمارستان ميلاد با ذكر خاطره اي از دكتر جمشيدي ، حضور وي در جمع شاگردان و همكاران خود در بيمارستان ميلاد را مايه خرسندي دانست وگفت: احترام به پيشكسوتان پزشكي وظيفه اخلاقي ماست.
در جلسه هفتگي گروه ارتوپدي بيمارستان ميلاد از دكتر خدامراد جمشيدي پيشكسوت و از اساتيد بنام ارتوپدي كشور و فوق تخصص تورمورهاي استخواني و عضلاني تجليل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ميلاد، دكتر فرهاد حمزه زاده مدير عامل بيمارستان ميلاد با ذكر خاطره اي از دكتر جمشيدي ، حضور وي در جمع شاگردان و همكاران خود در بيمارستان ميلاد را مايه خرسندي دانست وگفت: احترام به پيشكسوتان پزشكي وظيفه اخلاقي ماست.

دكتر جمشيدي نيز با تشكر از دكتر حمزه زاده و تمامي اعضاي گروه ارتوپدي بيمارستان ميلاد اظهار داشت: از حضور در جمع صميمي شما خرسند هستم.

دكتر جمشيدي دانشيار دانشگاه علوم پزشكي ايران است.وي بنيانگذار نخستين بانك مغز استخوان خون در ايران بوده و نخستين عمل موفقيت آميز پيوند مغز استخوان در كشور را انجام داده است.

پاسخی بگذارید