تاریخ: ۱۳:۲۷ :: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
اسامی برندگان خوش شانس مسابقه نظرسنجی کانال اخبار پست‌بانک‌ایران

تفهیم نیوز:به اطلاع اعضای کانال اخبار پست‌بانک‌ایران‌ می‌رساند؛ با توجه به قرعه‌کشی انجام شده از بین شرکت‌کنندگان در مسابقه نظرسنجی این کانال به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب شدند.  به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: به اطلاع اعضای محترم کانال اخبار پست‌بانک‌ایران‌ می‌رساند؛ با توجه به قرعه‌کشی انجام […]

تفهیم نیوز:به اطلاع اعضای کانال اخبار پست‌بانک‌ایران‌ می‌رساند؛ با توجه به قرعه‌کشی انجام شده از بین شرکت‌کنندگان در مسابقه نظرسنجی این کانال به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب شدند.
 به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: به اطلاع اعضای محترم کانال اخبار پست‌بانک‌ایران‌ می‌رساند؛ با توجه به قرعه‌کشی انجام شده از بین شرکت‌کنندگان در مسابقه نظرسنجی این کانال ابوذر شهبازی از روستای طلحه بوشهر، ابراهیم احمدپور از روستای زرین شهرستان خوی، هادی بزرگی از مشهد مقدس، حسنی پوررحیمی از کرمانشاه، شیوا الهی از شهرستان اسلام‌آباد، افسانه فیض‌آبادی از شهرستان یزد، اسماعیل خیراللهی از اسلام آبادغرب، محمد مختارآبادی از شهرستان کرمان، مژگان لطفی از تهران و طوبی مؤمنی فر از مشهد مقدس به قید قرعه به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب شدند.
بنابراین گزارش: در همین راستا پس از انجام هماهنگی‌های لازم و تماس با آنان جوایز مربوطه(هرنفر ۲۰۰ هزار تومان کارت هدیه) اهداء خواهد شد.
شایان ذکر است: مسابقات این کانال مستمر بوده و به اعضای دائمی آن به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهداء می‌شود. ضمناً طی روزهای آینده مسابقه جدید و جوایز آن نیز اعلام می‌شود.

پاسخی بگذارید