تاریخ: ۹:۴۸ :: ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

تفهیم نیوز:با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند. به گزارش تفهیم نیوزبه نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر نسیم […]

تفهیم نیوز:با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند.

به گزارش تفهیم نیوزبه نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر نسیم غفوریان افزود: متاسفانه با وجود دستورالعمل جامع اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و استقرار متخصصین طب اورژانس در بسیاری از بیمارستان های تهران و کشور، بیمارستان میلاد فاقد متخصصین طب اورژانس بود که با پیگیری و دستور دکتر حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان، زمینه خدمات آنان به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران فراهم شد.

دکتر غفوریان تعیین تکلیف سریع بیماران اورژانس، کاهش ضریب اشغال تخت های اورژانس، افزایش آمار احیای قلبی موفق و افزایش رضایتمندی بیماران را از مزایای استفاده از متخصصین طب اورژانس برشمرد و گفت:با استفاده ازمتخصصین طب اورژانس، تشخیص ها دقیق تر و ازدحام اورژانس بیمارستان کمتر شده است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند .

دکتر غفوریان با بیان اینکه روزانه حدود۲۰۰ بستری از سوی متخصصین طب اورژانس داریم،خاطر نشان کرد: ۲۶ متخصص طب اورژانس در اورژانس بیمارستان میلاد خدمت رسانی می کنند و۶ متخصص طب اورژانس در یک روز کاری و سه شیفت(۲۴ ساعت) بیماران را ویزیت می کنند.

وی گفت: با شیوع بیماری کرونا متخصص عفونی مقیم بصورت ۲۴ ساعته در اورژانس بیمارستان میلاد مستقر شده و بیماران مشکوک به کرونا به متخصص عفونی ارجاع می شوند.

دکتر غفوریان از استقرار امدادگر در اورژانس بیمارستان خبر داد و گفت: امدادگران بیماران را از درب ورودی اورژانس به واحد تریاژ هدایت می کنند و بعد از تریاژ هم، کمک بهیاران و پرستاران بیماران بدحال را تا قسمت های مربوطه همراهی و هدایت می کنند.

وی استقرار کارمند پذیرش در واحد های بستری اورژانس را اقدام دیگری برای رضایتمندی بیماران دانست وگفت: با این کار از سر درگمی بیماران و همراهان جلوگیری می شود.

سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد اصلاح فرآیند ها و پروتکل های داخلی درمانی را از دیگر اقدامات انجام شده برای رضایتمندی بیماران دانست وگفت: به طور مثال پیش از این بیماری که با درد سنگ کلیه به اورژانس مراجعه می کرد دردش کنترل و مرخص و به درمانگاه ارولوژی بیمارستان ارجاع می شد اما هم اکنون در صورت اندیکاسیون(الزام پزشکی) از طریق اورژانس بیمارستان با پزشک آنکال مربوطه هماهنگ و بیمار برای درمان قطعی سنگ کلیه بستری می شود.

دکتر غفوریان اظهار داشت: الزام ویزیت حضوری بر بالین بیمارانی که نیاز به مشاو.ره دارند از سوی پزشکان آنکال (بر اساس اورژانس یا غیر اورژانسی بودن ) در مدت زمان تعریف شده از سوی وزارت بهداشت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود خدمات و رضایمندی بیماران در اورژانس بیمارستان میلاد است.

پاسخی بگذارید