تاریخ: ۱۴:۱۳ :: ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

تفهیم نیوز،پایانه حمل و نقل عمومی در ضلع جنوب میدان تجریش با هدف ساماندهی منظر شهری و اجرای طرح ساماندهی این میدان جمع آوری شد و حرکت اتوبوس ها به صورت گذری انجام می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح […]

تفهیم نیوز،پایانه حمل و نقل عمومی در ضلع جنوب میدان تجریش با هدف ساماندهی منظر شهری و اجرای طرح ساماندهی این میدان جمع آوری شد و حرکت اتوبوس ها به صورت گذری انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح ساماندهی میدان تجریش به مدت یکسال توسط مشاورین، مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و اکنون اجرای آن آغاز شده است.

او گفت: این پایانه به عنوان محل توقف اتوبوس ها یکی از مکان های آلوده کننده هوای منطقه محسوب می شد حال با اجرای طرح های پیش رو به مکانی زیبا و امن برای زایرین مرقد مطهر امامزاده صالح(ع) و کسبه بازار تجریش و گردشگران منطقه تبدیل خواهد شد تا سیما و منظر شهری شمال تهران با ویژگی های جغرافیایی، معنوی و گردشگری آن هم راستا شود.

او گفت: این پایانه دارای ۶ خط حمل و نقلی اتوبوس و مینی بوس بود که از نقاط مختلف شهر از جمله پایانه شهید دستواره، میادین راه آهن، درکه، جماران، شهرک قایم(عج)، ازگل و… مسافرین را جا به جا می کرد که با حذف پایانه مرکزی، این وسایل حمل و نقلی به صورت گذری اقدام به سوار و پیاده کردن مسافرین می کنند.

شهردار منطقه یک این اطمینان خاطر را به شهروندان و کسبه محل داد که این طرح می تواند در جهت رفع معضلات شهری این محدوده نقش موثری داشته باشد و گره ترافیکی ورودی امامزاده صالح (ع) و بازار تجریش را رفع کند.

پاسخی بگذارید