تاریخ: ۱۰:۲۳ :: ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

تفهیم نیوز،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار پانزدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد. ‌به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات […]

تفهیم نیوز،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار پانزدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.

‌به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع به صورت آنلاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

پارسیان افزود: این شماره نشریه ویژه هفته چهارم فروردین ۱۴۰۰ به مطالبی چون شهر هوشمند از نگاه شهردار منطقه یک، ارتقاء بیش از ۳۰ شاخص عملکردی، معرفی والک پلو غذای بومی شمیران، پابه پای تاریخ در محله سوهانک و… پرداخته است.

گفتنی است؛ مخاطبان ارجمند برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس Region1.Tehran.ir/VaghayeShemiran و برای مشاهده پانزدهمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

https://region1.tehran.ir/magezine95

پاسخی بگذارید