تاریخ: ۱۶:۵۱ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

تفهیم نیوز:تابستان درراه است و نوید آب و هوایی بهتر و زمان طلایی از سال برای طرفداران ورزش در سراسر دنیا را می‌دهد. درحالی‌که برخی رویدادهای ورزشی لغو شده یا به تأخیر افتاده است، اقدامات سطح‌ بالای زیادی در دست انجام است تا لیگ‌های فوتبال به راه بیافتند، مسابقات المپیک به‌زودی شروع شوند، البته مسابقات […]

تفهیم نیوز:تابستان درراه است و نوید آب و هوایی بهتر و زمان طلایی از سال برای طرفداران ورزش در سراسر دنیا را می‌دهد. درحالی‌که برخی رویدادهای ورزشی لغو شده یا به تأخیر افتاده است، اقدامات سطح‌ بالای زیادی در دست انجام است تا لیگ‌های فوتبال به راه بیافتند، مسابقات المپیک به‌زودی شروع شوند، البته مسابقات انتخابی فوتبال جام جهانی و لیگ والیبال ملت‌ها با تمام قدرت جلو می‌رود و جام ملت‌های اروپا نیز آغاز گردیده است. با نزدیک شدن به نیمه دوم سال، فرصت‌های فراوانی پدید می‌آید که انتظار آن‌ها را می‌کشیم، لذا اکنون زمان خوبی برای ارتقا تلویزیون است. دستگاهی که به مسابقات در حال پخش روشنایی می‌بخشد و احساس می‌کنید که همان‌جا و شاهد همه مسابقات شورانگیز و بازی‌های روح‌انگیز در لحظه وقوع آن‌ها هستید.

وقتی صحبت از خرید یک تلویزیون عالی برای تماشای ورزش می‌شود، به مواردی بیش‌ازاندازه تصویر و حالت رنگی باید توجه کرد. برای دستیابی به احساس واقعی حضور در ورزشگاه/میدان، دستیابی به کنترل حرکات باکیفیت بالا بسیار مهم است. زیرا برای اینکه با پرش تصویر یک حرکت قهرمانان جهانی را از دست ندهید، به تلویزیونی نیاز دارید که تمامی این‌ها را بدون هیچ‌گونه تاری یا حذف جزئیات نشان دهد. باید پذیرفت که هیچ‌چیز ناامیدکننده‌تر از این نیست که یک توپ فوتبال تار و مبهم را دنبال کنید که مسیر خود را در صفحه می‌پیماید یا اینکه نبرد سهمگین میان دو فوق ستاره فوتبال، به صحنه‌ای نامفهوم و مبهم بدل شود.

خوشبختانه ال‌جی برای طرفداران ورزش، انواع تلویزیون‌های”لیگ قهرمانان” را ارائه می‌نماید تا تمامی حرکات فوق‌العاده را با وضوحی مطلق به نمایش بگذارند. از تلویزیون‌های OLED برنده جوایز گوناگون تا تلویزیون‌های QNED Mini LED که به‌زودی عرضه می‌شوند و تلویزیون‌های NanoCell باقیمت مقرون‌به‌صرفه و توانایی بالا، این شرکت کلیه نیازهای شما برای تماشای ورزش را پوشش می‌دهد. با داشتن یکی از تلویزیون‌های پیشرفته لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ ال‌جی در اتاق نشیمن، می‌توانید به‌صورت مستقیم رویدادهای تاریخ‌ساز را تماشا نمایید، لحظات برجسته بسیار مهم هر بازی را مرور کنید یا گل‌های افسانه‌ای مسابقات کلاسیک را دوباره ببنید.

Sports Alert که به‌راحتی در تلویزیون‌های ال‌جی قابل‌دسترس است، بدون دردسر اطلاعات شمارا در خصوص تیم‌های موردعلاقه‌تان به‌روز نگه می‌دارد.۱ قبل از شروع بازی‌هایشان اعلان‌ها را دریافت می‌کنید و نتایج نهایی حتی وقتی مشغول تماشای محتوای دیگری هم هستید، برای‌تان ارسال می‌شود. همچنین به‌سادگی می‌توانید بازی‌های آینده تیم‌های محبوبتان و دیگر اطلاعات کلیدی درباره آن‌ها را کنترل کرده و باخبر باشید. راه‌اندازی Sports Alert هم بسیار ساده است. تنها کافی است دکمه Speak را روی LG Magic Remote فشرده و عبارت Sports Alert را بر زبان‌آورید تا ThinQ بلافاصله برنامه را اجرا کرده و به شما امکان انتخاب لیگ‌های ورزشی و تیم‌ها را برای دنبال کردن به شما بدهد. پس از تنظیمات اولیه، می‌توانید روی کاناپه لم‌داده و با خیالی آسوده از قابلیت شخصی‌سازی ال‌جی استفاده کنید تا شمارا در جریان ورزش‌هایی قرار دهد که اهمیت بسیار بیشتری برای‌تان دارند. تلویزیون‌های این شرکت به لطف ترکیبی از کیفیت تصویر برجسته، اندازه نمایشگر بزرگ و صدای فراگیر فوق‌العاده (به لطف استفاده از Dolby Atmos و موتور صوتی استثنائی ال‌جی) و همین‌طور سازگاری با مجموعه‌ای از راه‌کارهای صوتی بیرونی، تجربه‌های به‌یادماندنی تماشای ورزش را خلق می‌نمایند. در کنار تصاویر سه‌بعدی و صدای واقع‌گرایانه، می‌توانید از قابلیت‌های منحصربه‌فرد موجود برای طرفداران ورزش (همچون Sports Alert) لذت ببرید.

تکنولوژی پیشرفته کنترل حرکات ال‌جی به تلویزیو‌ن‌ها این امکان را می‌دهد تا حتی در سریع‌ترین لحظات بازی، حرکات را با نرمی خارق‌العاده‌ای به نمایش بگذارند. لذا هنگامی‌که در تیم ال‌جی باشید، گنگی، گیر و لرزش‌هایی که در سایر تلویزیون‌ها لذت تماشای بازی را از بین می‌برند، برای شما مسئله‌ای نخواهد بود. تلویزیون‌های ال‌جی همچنین دارای کنتراست عالی و توانایی شفاف‌سازی جزئیات در هر صحنه‌ای هستند، تا مطمئن شوند هر امتیاز یا آماری که روی صفحه به نمایش درمی‌آید یا نام‌ها و شماره‌های پیراهن بازیکنان همواره به‌آسانی قابل‌خواندن هستند.

وقتی‌ صحبت از تماشای فراگیر ورزش می‌شود، کیفیت صدا هم به‌اندازه کیفیت تصویر اهمیت می‌یابد. AI Sound Pro در تلویزیون‌های ال‌جی حالتی اختصاصی برای ورزش است که به شما اجازه شنیدن تمامی صداهای بازی را می‌دهد. شما هیچ صدایی را از دست نخواهید داد، خواه صدای مربیان، فریاد بازیکنان که هم تیمی‌های‌شان را راهنمایی می‌کنند یا زوزه توپی باشد که با لگد، چوب یا راکت به پرواز درآمده است. پشتیبانی از Dolby Atmos به این معنا است که شما می‌توانید صدای سه‌بعدی پویا را در بهترین حالت خود تجربه کنید. همچنین با Bluetooth Surround Ready امکان اتصال آسان بلند‌گوهای قدرتمند XBOOM ال‌جی یا منتخبی از ساندبارهای این شرکت را خواهید داشت.

و با انتخاب یکی از چندین دستیار هوشمند، ازجمله Google Assistant و Amazon Alexa می‌توانید تنها با صدای خودتان تمام تجربه تماشای تلویزیون را کنترل کنید، لذا دیگر هیچ‌وقت لحظه‌ای مهم از یک مسابقه بزرگ را به دلیل جستجو به دنبال ریموت کنترل از دست نمی‌دهید. تلویزیون‌های سری ۲۰۲۱ از Apple AirPlay 2 هم پشتیبانی می‌کنند.۲

مجموعه ارزشمندی از اپلیکیشن‌های پخش مستقیم ورزشی روی تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر webOS ال‌جی در دسترس هستند که امکان همراهی با همه لیگ‌های موردعلاقه‌تان را آسان می‌سازد. علاوه بر تعداد قابل‌توجهی از گزینه‌های محلی، از میان سرویس‌های محبوب جهانی همچون Fubo TV، BBC iPlayer، CBS All Access، ESPN و بسیاری دیگر نیز امکان انتخاب دارید.

برای تجربه نهایت کیفیت تصویر واقعی، LG OLED گزینه اصلی شما است. به لطف پیکسل‌های خود نورده OLED ال‌جی که می‌توانند به‌طور مستقل خاموش و روشن شوند، تلویزیون‌های OLED سری ۲۰۲۱ ال‌جی قادرند ورزش‌های پرتحرک را با جزئیات، رنگ و وضوحی فوق‌العاده به نمایش بگذارند و مهم نیست که چقدر حرکات سریع و پرالتهاب باشند. OLED Motion Pro نیز عملکرد کنترل حرکات قابل‌توجه تلویزیون‌های نسل جدید ال‌جی را بهبود بخشیده و به بینندگان اجازه می‌دهد جزئیات ظریف را در هر بازی ثانیه به ثانیه در هر نوع ورزشی مشاهده کنند.۳ و با امکان انتخاب از میان‌دامنه وسیع اندازه‌های نمایشگر ۴۸ تا ۸۸ اینچ، برای هر مکان و سلیقه‌ای یک LG OLED در دسترس است.

اگر به دنبال یک نمایشگر بزرگ هستید که کنترل نور متعادل همراه با وضوح عالی، روشنایی و سیاهی عمیق‌تری را ارائه نماید، تلویزیون QNED Mini LED یک انتخاب فوق‌العاده است. این تلویزیون پیشگام ال‌جی، نور پس‌زمینه Mini LED را با فناوری رنگ Quantum Dot NanoCell ترکیب می‌کند تا تصاویری روشن‌تر و شفاف‌تر ارائه نماید، درحالی‌که با تعداد بیشتر مناطق کنترل نوری، کنترل دقیق نور پس زمینه و نسبت کنتراست بسیار بالا را تضمین می‌کند. نتیجه نهایی هم سطوحی عالی‌تر از جزئیات و بازتولید دقیق‌تر رنگ‌ها نسبت به سایر تلویزیون‌های LCD تولیدی ال‌جی است.

سری تلویزیون‌های QNED Mini LED همچنین در اندازه‌های جذاب ۶۵، ۷۵ و ۸۶ اینچی عرضه می‌گردند که همگی هماهنگ با جدیدترین محصولات صوتی ال‌جی هستند. هنگامی‌که ساندبار ال‌جی را به تلویزیون متصل کنید، می‌توانید از Magic Remote تلویزیون برای کنترل میزان صدا و حالت‌های صوتی ساندبار هم استفاده کنید.۴

هنگام صحبت درباره گزینه‌های ایده‌ال تلویزیون‌های مناسب برای تماشای رویدادهای ورزشی، نباید از LG NanoCell همه‌کاره غافل شد. علاوه بر تأمین تمامی قابلیت‌های ورزش-محور ال‌جی و اندازه نمایشگرهای فوق بزرگ، LG NanoCell با استفاده از نانو ذرات یک نانومتری برای فیلتر ناخالصی‌های رنگ و تقویت ثبات رنگ، رنگ‌هایی فوق‌العاده خالص و ناب تولید می‌کند. این تلویزیون‌ها با سازگاری ۱۰۰ درصدی رنگ، رنگ‌ها را با دقت و طراوت به نمایش می‌گذارند و به شما احساس حضور در جایگاه تماشاچیان را می‌دهند که شخصاً شاهد مهارت و انگیزه قهرمانان ورزشی‌تان باشید.۵ LG NanoCell امکان انتخاب اندازه‌های نمایشگر گسترده‌ای را عرضه می‌کند که با اندازه ۴۳ اینچی مناسب هر فضا آغازشده و تا تلویزیون غول‌پیکر ۸۶ اینچی پیش می‌روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه چرا تلویزیون‌های ال‌جی رویای طرفداران ورزش هستند، بر لینک‌های OLED و NanoCell کلیک نمایید.

(تصاویر برای بهبود درک قابلیت‌ها و ویژگی‌ها شبیه‌سازی‌شده‌اند. ممکن است در استفاده واقعی متفاوت باشند.)

###

o در مدل‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در دسترس است. ممکن است ورزش‌ها و لیگ‌های ورزشی پشتیبانی شده در کشورهای گوناگون متفاوت باشند. عملکرد و محدودیت‌های راهنماهای برنامه‌های الکترونیکی (EPG) بسته به کشور فرق می‌کنند.
o پشتیبانی از Google Assistant و Amazon Alexa بسته به کشور متفاوت خواهد بود.
o OLED Motion Pro در مدل‌های G1، C1 و B1 ارائه‌شده است.
o امکان کنترل ساندبار تنها با مدل‌های SP11، SP9، SP8 و SP7 ساندبارهای ال‌جی قابل‌دسترس است.
o تأییدشده توسط Intertek برای ثبات و سازگاری رنگ ۱۰۰ درصدی، اندازه‌گیری شده بر اساس CIE DE2000 با استفاده از الگوهای ۱۸ رنگ Macbeth با زاویه دید ±۳۰ درجه

پاسخی بگذارید